Please stop writting, pengawas peperiksaan akan mengambil kertas anda, oleh itu anda tidak dibenarkan keluar dewan sebelum diberitahui.
Fuhh, akhirnya berakhir juga penderitaan tidak tidur malam. Paper static and dynamic menutup tirai semester ini. Hati terasa begitu gembira walaupun semalam hanya tidur 2 jam sahaja, tapi ingin sangat nak minum frappucino starbuck. So. Apalagi since grab dah wujud dekat thailand. Saya terus pergi je siam paragon mall. Well, ketika menanti giliran untuk memesan minuman , tak perasan pula atrit sedang berbaris didepan saya. Ye lah kan. Orang sibuk main phone, memang takkan sedar juga.
*ke korang peka dengan kawasan sekeliling? Ke macam saya juga tengok phone jer selalu. Forever alonekan. Cer komen sikit?
I want strawberry milk please. Eh macam kenal suara tu, bukan macam lagi memang kenal pun.
"Hei atrit". Saya menegurnya. Dia toleh kebelakang. "Oh hai rrak, what are you doing here?"balasnya. "Yeah, well rasanya saya mahu merompak kut kedai ni. Duh"jawabku dengan nada menyindir. Apakah dia tidak lihat, saya juga menunggu giliran untuk memesan minuman. Apa punya mamat. Anyway, rasa pelik jugalah, sejak bila pula saya friendly dengan mamat poyo ni. Dahlah jumpa beberapa kali jer, bercakap pun sebelum ni beberapa kerat jer. Tapi perasaan ini macam i have been knowing him for such along time.
*do you guys have experience the same thing??
"Meh lah order sekali, saya belanja" katanya kepadaku. Saya terus memesan frappucino.
Setelah selesai minuman kami disediakan . Kami pun lepak sebentar."Ada paper lagi ke lepas ini?" Soal atrit. "Takde, tadi baru jer last paper. Eh wait, mamat anjing liar yang orang panggil dulu tu minum strawberry milk ke?" Sindirku dengan sinis. "Is it wrong to drink strawberry milk? Anyway why anjing liar? Takde nama lain ker?" Katanya. "Eh p'atrit krupp, dah gaya awak and geng2 awak tu macAm anjing liar. Eh benda dah lalu juga sayang oii"
"Sayang?" Dengan senyuman gediknya. Middle finger saya bagi dia terus. "Apalah awak ni rrak bergurau pun tidak boleh".
"Oh p'atrit krupp, awak kenal tak junior2 awak?" Soalku kepadanya.
"Bolehlah juga tapi tAk semua. Kenapa? Berminat dengan junior saya ke? Siapa?". Mengada2 pula mamat ni.
"TAkderlah saja nak tanya, kau kenal tak mana-mana budak korea fakulti kau tu? Tak silap namaya kim entah".
"Kim min kyu??jawab atrit. "Yeah him"balasku."Yeah, i know him, dia tu pendiam kut. Takpernah lagi dengar dia bercakap. Bisu kut."
"Really, tapi hari tu dia bercakap pun"
"Why??"
" is that any possibility, you have his phone number?"
"Tiada rasanya. Kenapa berminat dengan dia kah?? I thought only farel was toot!"
*toot is gay in thailand.
"Wtf, atrit, you were gay too!!"
" waooo, no im not"
"Do you need a prove?"
"Yeah sure rrak?"
"Give me your phone!"
"My phone?"
Dia pun memberi iphone dia pada saya,lalu ku pergi ke history safarinya. Damn! The latest porn video he watched was las night. So saya klik link tu and it directed to gay porn website and i show it to him.
Wau test japanese nampaknya awak ni.
"Rrak" dia cepat-cepat mengambilnya, dan terus memadam video tersebut.
Aku hanya ketawa riang, tidak tahu pula this kind of things orang selalu lupa nak delete. Yelahkan, dorang tak sangka saya akan cek history laman web dorang.
YOU ARE READING
Dua Hati (boyXboy)
किशोर उपन्यासkarya adalah bersandarkan karya Farel95 iaitu "Kamu, dia dan aku". walaubagaimana kisah ini melalui persepektif yang berbeza iaitu, Rrak sebagai watak utama. Dalam cerita ini rrak ataupun nama penuhnya rrak kristnatchawat merupakan seorang pelajar...