Setelah beberapa hari. The day is finally came Program 3 hari 2 malam di hatyai akhir berlangsung.
Perjalan ke hatyai mengambil kira-kira dalam 6 jam lebih. Sakit pula badan ini asyik duduk jer dahlah duduk bersebelahan dengan orang yang saya tidak kenal. Tapi orangnya hensem jugalah sudahlah tinggi memang jiwa raga saya lah, muka pun ada mix2 korea.
Setelah tiba di hatyai, anak mata ini mencari-cari kekasih pujaan hati. Kelihatan Aim dari jauh dengan senyuman kecilnya berlari anak ke arah saya. Tiba-tiba sahaja mamat mix korea tadi beri nota kecil, dan menyuruh saya baca sorang-sorang. Saya pun confuse dengan apa yang telah berlaku, lalu saya just kata ok dan dia pun bergegas pergi. Aim bertanya siapa orang tadi tu, saya hanya menganguk tidak tahu. Tapi nota kecil itu sudah disimpan di dalam poket seluar.
Malam ramah mesra.
Kelihatan suasana sungguh riuh, dengan pelbagai aktiviti dijalankan. Farel bitch tu yes dia bersama lakinya, dasar pondan. Dah ada suami sanggup lupakan kawan. Erm. Aim pula dari tadi sibuk menguruskan entah saya pun tidak tahu. So lagi berjalan-jalan di sekitar resort yang kami tinggal, saya teringat dengan nota kecil tersebut. So, saya pun apalagi terus membacanya"He just playing on your for 💰 "
Huh, apa maksud dia ni? Money? Setahu saya, selain farel bank dan aim. Takde lagi siapa-siapa yang tahu saya orang yang berada. Who's that guy? Refer kepada mix korea tadi. So, saya terus-terus mencarinya untuk mengetahui semua agenda yahudi disebalik nota kecil itu.
Aim dengan romantiknya peluk dari belakang. Walaupun pada mulanya terkejut, sebab tidak mengetahui siapakah gerangan orang tersebut.
What are you looking for rrak?? Soal Aim. Saya mencari awaklah. Kemana dia menghilang pun saya tidak tahu. Lalu dia mengajakku berjalan di pantai yang terdapat di resort ini. Malam yang sungguh indah , banyak benda yang kami bualkan. Entah mengapa , rasa diriku ingin benda romantis. Kami berpandangan antara satu sama lain. Terasa waktu itu berhenti buat seketikA, bagai semua benda jadi slow motion. Dia mendekatkan bibirnya ke arah bibirku, saya menikmati geseran bibir kami. Nafsu bergelora dihati saya. Dia stop, saya ternAnti, kenapa stop. Takut kita pergi lebih jauh katanya. Apa salahnya. Tiada yang salah, risau orang lain nampak. Iya, cinta kami hanya cinta dibawah tempurung, yang tahu kami sedang hangat bercinta pun adalah farel. Tidak pasti pula lah dekat pihak dia.Perut aim berbunyi orchestra menunjukkan dia lagi sedang lapar. Saya hanya ketawa kecil walapun kecewa banyak. Penat sungguh malam ini. Saya pun balik ke bilik hotel saya. 2114. Setiap bilik ada 2 katil means ada 2 oranglah, tapi ketika saya masuk di awal sampai tadi, roomate saya tak masuk lagi. So tak tahu lah lepas ni dia ada kat bilik. Tak sukalah pihak penganjur bagi peserta bilik secara random. Kalau diikutkan nak sebilik dengan Aim boleh juga menghabiskan masa seharian bersama dalam bilik. Aumm.
Lagi membaca yaoi di smartphone, bank masuk kebilik dengan separuh bogel. Eh apa budak ni buat dekat bilik saya. Awak datang ini bukan nak merogol sayakan? Soalku kepadanya. Kalau nak? Bolehjer saya teruskan? Jawab bank dengan sinis. I will kick your ass kataku dengan tegas. Rupa-rupanya dia sebilik dengan saya. Herm, rimaslah pula asyik-asyik muka dia, nak juga orang lain. Dapat juga banyak kawan sikit. Lagipula tak suka kena cop perampas oleh farel. Biasalahkan , semua lelaki yang di minat, boleh jadi rapat dengan saya. Rapat sebagai kawan jer, bukannya rampas. Tengok nanti kes bank pula dia ungkit saya perampas jugalah tu. he should now bank yang start nak berkenalan dengan saya. Erm dasar pondan! Hahahahaha
Awak gayke?
Terkejut dengan persoalan bank. Awak dah kenapa? Ingat Awak ada harapankah? .
TakdelAh, cuma tadi ketika saya berjalan di pantai, secara tidak sengaja nampaklah adegan Gay kau tu. auch, dia nampaklah pula. Ada sorang lagi mamat tahu kisah hidup saya. ErmApesal awak tak bagitahu saya yang awak ni gay? Manalah tahu saya dapat usha awak dari awal-awal lagi.
Hei lelaki. Yeah i know the past week ni kita macam dah rapat sikit. I know i have been being good friends but that doesn't mean i can tell you everything about me. That time, you want and opinion and advice and what should you do about farel. That alls, i never really thought we would be close as what you expected.
Erm. Apesal mulut awak ni jahat sikit ye? Soal bank.
Please don't ask anymore questions. Kaunter dah tutup bank.
Geramlah dengan awak ni! Kata bank
Malam tersebut saya tak dapat tidur, tak tahu kenapa.
Did you ever felt why god gave us this feeling?
Bank memecahkan suasana sunyi malam.
Why did he do that? Why me? It hurt you know!
Buat drama pula bank ini malam-malam. Dahlah malas nak layan.
Well, maybe tuhan nak uji kita bank. Just be yourself, but don't blame me if anything bad happened to you. Saya bukan nabi nak guide awak.
Saya tengah sedih ni Awak buat lawak pula rrak. Can i sleep by your side? Need someone to hug. Pinta bank.
Erg, apesal saya pula. Pergilah peluk farel. Isteri tercinta awak tu.
Dia kan dah berpunya, em jealous pula.
Hah hari itu kata taknak jadi gay lah. Farel tu sebagai abanglah. And saya pun dah ada Aim kan.
Erm ye lah - ye lah.
Kelihatan pula dia yang agak sedih. Kesian pula tengok dia. Well i know, I understand what it feel to be questioned about your identity.
Ok lah bank. Nasib kau ini handsome lah sikit. Meh sini. Kunci pintu dan rapatkan katil. Takut aim masuk dan saya taknak jatuh katil.
Nampak mukanya happy . Dengan cepat sekali dia buat semuanya.
Ya. Dia peluk dengan manja.
Please behave ya bank. Kalau kau nak makan kaki boleh juga.
Don't worry rrak.
Saya mengusap belai rambutnya, dengan sekejapnya dia tidur dengan lena. Comel jugalah dia tidur.
Pagi yang sejuk, membuatkan saya bangun Awal dari alarmku. Rasa something benda keras mencucuk pahaku.
Yeah like what your thinking, this putih melepak guy having a morning glory. Gatal sangat tangan ni nak pegang. Behave rrrak.
Erm, secara pandangan kasar dia ni boleh tahan , average kut, tak begitu besar dan tak begitu kecil. 😏Setelah selesai mandi semua. Saya mengejutkan dia yang masih tidur. Teriak-teriak pun tak bangun. Tidur mati lah pula dia ni. Muncul pula idea jahat saya. Disebabkan dia tidur telentang dengan terpacaknya morning glory dia tu. saya lestik dengan kuat. Dia meraung kesakitan
Rrak apa ni sakit tau.
Awak tu tak bangun-bangun walaupun dah diteriak banyak kali. Pergi sana mandi, kita ada program lagi pagi ini.
-------
Next episodeWau, besar juga lah untunglah siapa punya
😏
YOU ARE READING
Dua Hati (boyXboy)
Genç Kurgukarya adalah bersandarkan karya Farel95 iaitu "Kamu, dia dan aku". walaubagaimana kisah ini melalui persepektif yang berbeza iaitu, Rrak sebagai watak utama. Dalam cerita ini rrak ataupun nama penuhnya rrak kristnatchawat merupakan seorang pelajar...