Ne tavoline ishte me Patrisian dhe Davidin. ai djale ishte gjithmone ne gadishmeri kur vinte puna per te aktruar pakez. E pa tek afroheshe ne tavolinen e tyre dhe per asnje moment nk ju nda Davidit.
-Ja ku u takuam me ne fund- i tha atij.
- Ah po. Une erdha te te pershendesja dhe per te te thebe qe neqoftese nk ke me ke te kthehesh mund te me thuash mua dhe ikim bashke ne shpi- nxori ai justifikimin me te kote qe mund te thoshte.
Jo jo nuk ka problem me con Davidi tha ajo menjehere.
Ai u be gati te largohej kur Patrisiane terhoqi dhe iu lut te kercenin se bashku ishte nje kenge te qete latine qe ajo e dinte shume mire dhe po planifikonte cdo gje bashke me kushon e saj ne menyre qe as Adel ms emerte vesh.
Filluan te kercenin Ajo dhe Frenk dhe Adel dhe David.
Ne gjysmen e kenges kengetari tha qe te gjithe duhet te ndrojin partneret. Keshtu qe Adel shkoi ne krahet e Frenkut. Ajo u perhumb ne syte e tij dhe ai ler asnje moment nuk e largoi veshtrimin nga ajo. Ishin aq afer sa mund te ndjente frymen e saj te perplasej si nje fllad i freksket ne lekuren e tij dhe anasjelltas. Pas cdo levizje qe benin ajo afrohej me shume drejt tij dhe ai nk po e ndalonte, e kapi rreth belit per ta sjelle me afer vetes. Aroma e saj kishte nje efekt te menjehershem ne cdo sensor te trupit te tij. E bente te humbte arsyen dhe te ndiqte instiktin ndoshta dhe zemren e tij.
Ndersa ajo ndihej si ne qiellin e tete. Kjo afersi po ia shtonte fluturat ne stomak dhe e dinte qe nje puthje do ta qetesonte pak neate situate qe ndodhej. U afrua per te prekur dhe njeher buzet e saj me te tijat por ai moment zgjati pak shume pak si te ms kishte ekzistuar fare. Ai u largua nga ajo pa thene asnje fjale dhe e la te vetme ne pisten e vallzimit. Nuk mundej nuk mundej ta bente perseri te njejtin gabim. Nk duhet te dorzohej aq lehte. U largua nga ajo duke menduar se do te ndihej me i lehtesuar por nje zbrazeti mbushi gjithe qenien e tij. Kjo vajze po e cmendte
YOU ARE READING
Dashuri e ndaluar
RomanceCfare do te ndodhe kur bie ne dashuri me nje person te ndaluar. Adel nje vajze e re plot pasion per jeten gjen dashurine atje ku ajo nk e priste kurre. Frenk nje misioner i kishes i cili i ka kishtuar gjithe jeten e tij zotit. Cfare do te ndodhe kur...