In the church

543 27 2
                                    

- Te con David - tha Frenku. Davidi ishte nje misioner i ri ne kishe. - po shkoj ta theras .
Po vonihej dhe ishte gati per tu larguar kur Frenku shfaqet i vetem.
- Nk e gjeta Davidin, une nk mund te te shoqeroj ne kete ore.
- mund ti thuash te dashurit dhe mund te te coj ai- te dashurin duhet ta kishte fjalen per Xhorxhin.
-Xhorxhi nk ndodhet ketu dhe ai nk eshte i dashuri im- tha ajo.
-Po iki i vetme - beri ajo te largohej por ai foli perseri.
- Qendro ketu sot- tha dhe veshtrimin e kishte diku tjeter. Ka disa dhoma ne kete kishe keshtu qe mund te qendrosh ne nje nga to.
- Nk dua te te besdis- perfundoi dhe e pa drejt e ne sy. Ata sy qe po e shikonin gjithashtu, nk i dalloi mire. I dukeshin dy sy te trazuar apo ishte thjesht imagjinata e saj. Nje gje ishte e sigurt ndryshe nga ajo ai ishte fare i qete. Ajo pi fillonte te dridheshe, ishte teper nervoze.
- Nk do me bezdisesh aspak- foli ai me ne fund. Mundohej te ruante qetesine por zemra po e tradhtonte po rihte shume shpejt.
Pse pse duhet tejem kaq i dobet para saj. - mendonte me vete. O zot ms me tradhto ti te pakten mosme co ne rugen e gabuar.
I tregoi dhomen, ishte nje dhome e vjeter nje krevat dopio dhe nje tryeze ne cep te dhomes.
-Nk e perdorim asnjehere kete dhome vetem kur vine miq ose ndonje njeri nk ka ku ta kaloje naten dhe ne i ofrojme kete dhome.
-Besoj se nk e ke prb qe eshte kaq e vjeter.
-Pse ma ben kete pyetje kur tu e di fare mire si jam une- tha me ze te larte ate qe mendonte.
-Vitet na ndryshojne teresisht dhe nk jemi ata persona qe kemi qene me pare.
Fol per veten tende ti, ms fol ne numrin shumes - mendoi ajo por nk ia shprehu atij.
Oret nk po kalonin fr. Ishte ora 11:45 por asaj iu duk sikur ora kish ndaluar.
Beri te hapte telefonin dhe gjeja e pare qe i zuri syri ishte data. Ishte 14 maj, te nesermen Frenk kish datelindjen. E si mind ta harronte ate date. Duheshin dhe 14 min qe te vinte datelindja e tij. U ngrit me shpejtesi nga krevati dhe po vertitej rreth dhomes dhe po mendohej.
Te shkonte tia uronte e para apo te priste deri neser.
Jo ishte e pakuptimte te shkonte e para - mendja i thoshte keshtu ndersa zemra i thosh te shkonte. Hapi deren dhe shkoi ne pjesen kryesore te kishes atje ku behej cdo mbledhje apo lutje. Po nxitonte qe te kalonte ne anen tjeter te kishes aty ku ishte dhoma e tij. Ora kish shenuar 12:01. Nga nxitimi por edhe erresira qe mbulonte kishen be ate nate pa yje beri qe te perplasej me dicka dhe te binte pertoke.
E mori veten shpejt dhe kuptoi se nk ishte dicka po dikush. E ndjente frymarjen e tij te renduar dhe zemra filloi ti rrihte fort.
Frenk nk e kishte kuptuar qe ishte ajo dhe u perkul ta ndihmonte, ai kujtonte se ishte prifti plak qe dilte shpeshhere ne ate ore per te bere lutjen. Frenk u perkul qe ta ndihmonte te ngrihhej por ajo qe ndodhi nk e kish parashikuar kurre.

What do i guys think about what happened.
Me thoni cfare mendoni per historine deri tn dhe mund te beni ndonje sugjerim. Gjithashtu mos harroni te votoni nqs iu plq pjesa. Thnx for reading it.

Dashuri e ndaluarWhere stories live. Discover now