Happy birthday Frenk

508 25 1
                                    

Ajo po e puthte.

Po e puthte ne faqe shume afer buzeve te tij. Ndjeu nje nxehtesi qe po i pershkruante trupin. Nk kishte fuqi ta largonte prej vetes deri sa ajo u shkeput kuptohet pasi puthi dhe faqen tjeter.
Adel donte kaq shume te puthte buzet e tij, por nk mund ta kalonte cakun. Ishte nje fillim i mire. Ai e kishte lejuar ate ta puthte.
-Gezuar ditelindjen Frenk- foli ajo me ne fund. E pa ne sy dh ndryshe nga hera e para syte e tij ishin te turbullt. Nje zhgenjim lexohej aty.
-Faleminderit- tha ai me nje medyshje te madhe - e mbakerke mend? - pyeti ai
-Nk do ta harroja kurre, per mua eshte nje dite shume speciale.
Dhe vertet ashtu ishte, ishte dita kur ai i kishte thene Te dua. Dhe ajo e kishte perqfuar dhe puthur duke i thene se do ishte gjithmone ne cdo ditelindje te tij. Por jeta eshte si nje vorbull gjigande qe s dihet ku te con. Ajo kishte humbur 5 vite, vite qe per Frenkun ishin vitet me te rendesishme.
-Si sot para 4 vitesh u emerova prift- foli me ne fund.
-Nk mban mend qe ne kete date me the te dua - guxoi ajo ti shprehte mendimin e saj.
-E kam harruar ate kohe, ka ikir bashke me Frenkun e vjeter- foli me vendosmeri.
-Nk besoj se njerzit mund te harrojne kaq shpejt.
- Epo sot ne zemren dhe mendjen time , ekziston vetem dikush, Zoti dhe te tjeret vijne pas tij.
-Dmth ti nk ndjeve asgje kur une te putha pak me pare, i kujtove ato qe kemi perjetuar bashke??
-Po kujtova , kujtova dhimbjen qe me solli, por gjithashtu ndjeva gezim sepse pa ate ndodhi te jetes une nk do isha ketu ku jam. - dhe ja tek i thyente zemren perseri e perseri.
Jam jashtezakonisht mirenjohes atij momenti qe me beri te hap syte dhe te kuptoj se njerezit te mashtrojne dhe te thyejne zemren sa here qe atyre iu teket - po fliste me mllef dhe po e shikonte drejt e be sy .
Kuptova se vetem tek i madhi zot do gjeja paqen. Do doja shume te ms ndodhte dhe ta fshija fare nga jeta ime njohjen me ty por ja qe nk mundem.
Ms fol me te lutem - mendonte ajo
Tani jam tmerresisht i luntur sepse nk te kam me ne mendje , nk rrjedh me ne gjakum tim qe te me helmosh sic bere me pare dhe ...

E nderpreu nk mund te duronte me ate te fliste me aq mllef.
E nderpreu duke ngjeshur buzet e saj me te tijat. Po merte perseri jete qe kur preku ato buze.

Me shkruani nqs kini ndonje ide per vazhdimi e librit. Dua ta mbaroj sa pa filliar universiteti se pst s do kem fr kohe te shkruaj por sikur s kam shum frymezim. Nqs doni te me ndihmoni me shkruani. Do mundohem te shkruaj perdite kete kohe.

Dashuri e ndaluarWhere stories live. Discover now