Te dy ishi te ndrojtur kundrejt njeri - tjetrit. Por tashme kishin kaluar limitet dhe e vetmja gje qe donin ishte te ndjenin njeri - tjetrin dhe te beheshin nje.
Ai shkeputi buzet e tijnga te sajat dhe zhyti koken ne qafen e saj. Po e puthte sikur nga ajo te varej jeta e tij. Po shijonte cdo centimeter te asaj qafe te holle . Pas pak te dy gjendeshin te ekspozuar perballe njeri tjetrit. Ai kurre nk kishte pare nje qenie aq perfekte si ajo, ndersa Adele humbiste mendjen kur prekte trupin e tij. Me ne fund ajo po behej e tij. Ata ishin dy trupa qe ne erresire po beheshin nje. Ishte ajo erresire qe fshinte mekatin e bere. Ai hyri brenda saj aq ngadale sikur te kishte frike se do te thyente dicka. Dhe ne fakt pi e bente po merrte gjene me te shtrenjte qe nje femer ka dhe ajo po ja dorzonte me gjithe deshire.
- Nk e di a do mundem te vazhdoj - Ne faqet e saj u duken lote. Hera e pare eshte gjithmone me e veshtira por pas sajj cdo gje behet perfekte dhe nk do duash te largohesh kurre prej partnerit. Adel ndjeu nxetesjne qe u pasua me britmat nga kenaqesia qe po merrte. Ajo ishte me ne fund e tija pergjithmone.
- Ms ndalo - u lut atij dua tejesh keshtu me mua perjete. Dua te te ndjej ne cdo pjese tetrupit tim. Dhe ai nk kundershtoi e puthi sikur te puthte per te fundit here dhe vazhdoi te linte shenjen e tij ne trupin e saj.
Askush nk e dine se ci priste keta dy te dashuruar te cilen sfiduan fatin e tyre sepse sjc thone nk ka dashuri te ndaluar thjesht njeri nga te dy e mohon ate. Me ata me ne fund ndodhi e kunderta.Hope y like it😊 Me ne fund bashke por nk do zgjas dhe shume 😜 Mua me pelqejne sfidat sepse e forcojne nje lidhje kshu qe sic eshte nje lidhje e ndaluar do kete dhe sfida.
Stay tune for more!! 😘
YOU ARE READING
Dashuri e ndaluar
RomanceCfare do te ndodhe kur bie ne dashuri me nje person te ndaluar. Adel nje vajze e re plot pasion per jeten gjen dashurine atje ku ajo nk e priste kurre. Frenk nje misioner i kishes i cili i ka kishtuar gjithe jeten e tij zotit. Cfare do te ndodhe kur...