21.Čestitam, nosite bebu

2.4K 136 19
                                    

Anastasia's P.O.V.

Gasim mobitel i guram ga dalje od sebe kao da ima nešto što bi me uništilo. Pa zapravo i ima, uništio me video. Sve što sam osjećala srušio je petominutni video.

Sve što osjećam prema Harryju je gađenje, ali i prema svojoj majci isto. Varala je oca sa dijetetom praktički. Mogla mu je mama biti, a ona je spavala s njim. Više puta! Otac je znao za to i ostao je s njom. Kolika je njegova ljubav prema njoj bila onda? Kolika god bila prevelika je. Nije zaslušila ni zrno ljubavi. Zaslužila je mržnju koju sada dobiva.

Drago mi je što mi se Harry otvorio, koliko toliko. Slomio me. Vidila sam da mu je teško, ali nije mu teže nego meni. Ja slušam njega kako je spavao sa mojom mamom, pri tom ju je tukao.

Tukao je više cura i tako srušio moje povjerenje. Mislila sam da nije kukavica da diže ruku na djevojke, ali on...Kim, Melissa, Tessa, moja mama. Tko je sljedeći? Ja?

Rekao je da seračni Harry boji mene. Boji se da me ne ozlijedi. Prokleto bi manje bolilo da me tukao nego da mi je ovo uradio. Boli me to što je sve počelo iz osvete, sve je počelo od moje...ne, ona više nije moja majka, ona je Amonia.

Ne znam kako ću pogledati Harryja kada dođe danas. Rekao mi je sve, mislim da smo mi gotovi. Želim pobjeći, daleko od njega. Daleko od svega što me podsjeća na njih dvoje. Sama pomisao na njih dvoje u krevetu tjera me da povratim već treći put ovo jutro.

Brišem suze koje neprestano padaju niz moje crvene obraze. Uzimam veš i Harryjevu majicu pa odlazim pod tuš. Ne znam ni koliko je prošlo kada sam završila. Obukla sam Harryjevu majicu koja je bila dosta duga i otišla osušiti kosu.

Ležim u krevetu i gledam u plafonm Nisam ni jela, ni pila, ništa. Nije mi do ničega. Sve što sam mogla uraditi je plakati.

Čula sam zvuk Harryjeva motora kako se parkira, a ubrzo i zvono na vratima. Ne mogu i ne želim otvoriti, nisam spremna. Sve što smo imali srušio je, prokled da je.

Novi nalet povraćanja dolazi i tjera me da trčim u wc da povratim. Zagrlim wc školjku i povraćam. Ubrzo osjetim Harryjeve ruke kako drže moju kosu i mazi me po leđima dok ja obavljam cijelo vrijeme istu radnju. Te ruke bi prepoznala među milijonima ruku, alo te ruke sada mi se gade.

Ispravljam se i guram ga od sebe i umivam se. Vidim Harryja kako me gleda u ogledalu. Samo nijemo odlazim u sobu i bacim se na krevet okrećući Harryju leđa. Opet proklete suze. Suze mi teku preko cijelog lica, ali trudim se da ne jecam. Teško mi je i boli me.

"Ana?" zazove me kada shvati da neću započeti raspravu. Nemam snage da se raspravljam s njim, ali znam da ćemo morati.

"Pogledala si video?" upita kada ne dobije moj odgovor. I dalje šutim jer mislim da je ovo bilo retoričko pitanje, naravno da sam pogledala.

"Žao mi je" nadoda. Ni on ne zna što bi pričao jer je sve rekao u videu, i previše.

"Ana...nemaš pojma kako se mrzim zbog toga. Proklinjem dan kada sam upoznao tvoju mamu, ali ti si lutrija, dobitna lutrija. Ti si me..."

"Šuti" prekidam ga jer ne mogu slušati kako mu je žao, kako mu je stalo do mene. Ne poslije onoga. Inače mi je drago kada mi on to govori, ali sada...sada ne.

"Samo želim da znaš da mi je žao" tiho progovara. Umjesto odgovora samo otrčim u kupaonu i opet povratim. Sranje! Opet se umivam i vratim u sobu.

"Jesi okej?" upita me zabrinuto i kunem se da sam vidila zabrinutost u njegovim očima. Stalo mu je, ali ne mogu preći preko onoga tek tako. Ne znam hoću li moći ikako. Kao odgovor kimnem glavom.

"Trebali bi otići doktoru" prosvjetli me. Ako budem išla sigurno neću s njim.

"Aha...ići ću sama" kažem mu i nije mu baš drago zbog toga.

"Ja ću te odvesti...hajde" govori mi i želi odmah da zna što mi je. Vjerojatno je opet neka prehladica ili nešto.

"Ne, nećeš" brusim mu. Ne može se ponašati kao da se ništa nije desilo.

"Hoću" uvjerava i sebe i mene u to.

"Harry, ne možeš se ponašati kao da se ništa nije desilo. Sa mnom si iz osvete! Najtužnije je što se osvećuješ mrtvoj osobi. Bio si sa mojom mamom koja ti može biti mama. Odvratni ste, oboje! Snimali ste seks skupa" derem se na njega. Ne mogu se kontrolirati.

"Snimao sam i s tobom!" sada i on podiže glas, ali brzo zašuti kada shvati šta je rekao.

"Molim?" u nevjerici upitam. Nije valjda....ne ne ne. Ovo nije moj Harry.

"Nitko nije vidio ljubavi" prilazi mi, a ja se odmičem.

"Nemoj ti meni ljubavi, gadiš mi se" izderem se na njega i zatvaram oči puštajući suze da same padaju.

"Nemoj tako...samo volim to da pogledam kada sam sam i ono bude mi lije..."

"Harry začepi!" izderem se prekidajući ga dok mi govori da drka na snimku našeg seksa. Ovaj dan je tako usran. Ali to je Harry.

"Dopusti mi da te odvedem u bolnicu" skreće s teme.

"Nećeš. Odjebi od mene Harry, samo me povrijeđuješ" govorim i ne žalim za ovim. Ovo je ništa šta je on meni rekao.

"Da hoću! Ti si moja i uvijek ćeš bit!" povisi ton i priđe mi skroz. Osjećam strah jer ne znam što očekivati.

Najednom, gubim tlo pod nogama kada me digne u naručje i nosi u auto.  Bojim se odupirati jer je bjesan što ga odbijam. Dok je vozio stiskao je volan tako jako da su mu prsti pobjelili.

"Dolazi!" zapovjedi kada me digne opet u naručje i nosi u bolnicu. Ljudi nas čudno gledaju, a ja bih ih najradije preklinjala za pomoć.

"Dobar dan" Harry mrzovoljno pozdravi doktora kada uđemo u ordinaciju. 

"Nešto se desilo?" upita doktor zabrinuto.

"Nije"
"Jeste" Harry me kori.

"Lezite na stol za ultrazvuk, sada će ginekolog" legnem i Harry mi zagrne majicu koju sam imala.

Ubrzo doktor stavlja gel i gleda mi stomak. Šuti i to me nervira.

"Čestitam, nosite bebu!" doktor nasmiješeno izjavi.

Hello.
Nastavak nekad ubrzo😂 Vote? Kom? Ly all.❤

Punishment/w. Harry StylesWhere stories live. Discover now