Mira'pov
Aku bersiap untuk pergi ke Mall Diamond yang terletak berhampiran hotel kami.Lebih kurang 5km dari sini.Aku hanya memakai dress paras lutut berwarna orange,High heels dan barang kemas ku pun berwarna orange.Hanya hadbang ku cuma berwarna gold.Aku pun keluar dan mengunci bilik ku.Aku pergi ke ruang tamu kami yang kecil itu.Aku melihat kai dan baekhyun sarapan.
Kai&Baekhyun:Good morning saeng!
Mira:Good morning too oppa..Btw sorry lah mira tak sempat buat breakfast..
Kai:Nevermindlah saeng..Nie saeng nak ke mana??
Mira:Nak shopping,lagi pun barang mira tak cukup kalau 2 minggu disini.Oklah oppa i need to go..
mira'pov
Aku turun dari lift dan pergi ke pintu keluar.Aku melihat ke kiri dan kanan,dan sangat banyak orang breakfast di lobby.Aku lihat meja yang hampir dengan cermin.Ada member exo disana iaitu xiumin,lay,suho dan sehun.Kebetulan sehun melihat kepada ku dan smirk+wink.Dia fikir aku apa??aku hanya menjelingSkip
mira'pov
Aku ingin pergi ke Burger King selepas meletakkan barang ku i dalam kereta.Semasa aku mencari handphone ku di dalam handbag ku...XXX:Ouch!!
Mira:Sorry miss,saya tak sengaja
XXX:Eh!!kau letak mata kau dimana!Di lut-MIRA!!
Mira:JISO!!LISA!!
JiLi:I miss you damnly mira.....
Jennie&Rose:Jiso cepat la-MIRA!!
mereka pun mengepung mira..
Mira:Guys!!I cant breath lah...
JiLiJeRo:Sorry mira..
Mira:Eshhh,rosak lah rambut aku!!
Rose:Kau nie tak pernah berubah kan..Dari dulu lagi...Pot pet pot pet..
Mira:Yelah2,jom lah ikut aku lunch...Perut aku dapat kebulur dah..
Bp(Blackpink):Jom.!!
Semasa makan...
Lisa:By the way mira,kau tinggal mana??
Mira:Aku tinggal di kota seoullah..Ini pun aku photoshoot dengan EXO 2 minggu.
Bp:What!!Sehun macam mana??
Mira:Relax lah..Itu pun kecoh lah...Aku pandai jaga diri aku lah..Lagi pun baekhyun and kai can protect me from him..Btw korang nie kenapa ke sini??
Jennie:Kami pun ada photoshoot disini tapi dengan bigbang..
Mira:Oh...But for your information,aku tak lama lagi nak kahwin...
Bp:What!!With whom??Kau pregnant ke babe??!!
Mira:Esh.....Korang nie orang dengar lah..Aku masih dara ok...Aku kahwin dengan V BTS lah..
Rose:Itu crush lisa lah..
Air muka mira terus merubah..
Jiso:Hoi!!Nenek murai...Itu dulu lahh..Mira jgn dengar itu bohong lah..
Lisa:Ye mira...Itu dulu lah..Sekarang aku suka orang lain lah..
Rose:Alah...Aku main2 lah...Ok macam nie ,sebagai denda aku akan bayar lunch kite...Ok?
Mira:Aku tak marah pun...Au ok je...Aku balik dlu...Dh petang nie..Bye lady..
Bp:Bye..
YOU ARE READING
Seo mira+BTS
Любовные романыSeorang model photoshoot yang terkenal dengan kecantikkannya dan kelembutannya. Dia merupakan perempuan yang dapat menarik perhatian lelaki tetapi tercabar dengan manager BTS kerana menyuruh BTS tinggal dengannya. Seorang model yang sangat digemari...