mira'pov
Aku duduk di meja solek untuk mengemaskan bajuku.Aku hanya memakai bju dan jeans paras lutut yang berwarna merah.Aku terus berdiri dan keluar.Aku terkejut beruk kerana Sehun berdiri di luar bilik.Aku memandang kiri kanan.Hanya Sunyi.SUNYI.Mira:Apa you buat disini??
Sehun:Apa lagi kau bukan tunggu kekasih pujaan i Lh..
Mira:Nonsense...sambil beredar tapi tangan ku diretap(?)karas oleh sehun.
Sehun:Wait mira!
Mira:Apa u nak lgi!!!Tak puas ke u hancur kan hati i dlu!!??menitis airmata ku,Mengenangkan kisah silam ku..
Sehun:Mira,i kn dh minta maaf...Sorrylah..
Mira:What??!Maaf??U tak ingat ke,dlu u hina i depan orang awam??U hina i miskin?perempuan murahan?hodoh??perempuan kampung??Oh...U kn dlu suka sangat dengan perempuan SEXY!!??U pergi lah cari perempuan tu!Oh i baru ingat nama dia..Joy red kn??Pergi lh..And i give you last warning!JANGAN GANGGU HIDUP I DENGAN KIM-TAEHYUNG KERANA ME AND HIM WILL GET MARRIED AND IF I KNOW THAT YOU DISTRUB OUR RELATIONSHIP,U'LL KNOW WHO SEO MIRA!!
Sehun:terkilas dengan kata2 mira.Memang dia hina mira dlu tapi dia dah berubah.Mira!!!U jangan bagi i arahan!I'll get you.U milik i sorang je!!
Mira terus beredar ke lift.Dan selepas dia pintu lift terbuka di terus dengan wajah yang dingin.Dia hidup kan enjin kerita dan pecut untuk ke bighit entertemint.
Di Bighit,Dance partical room:
Mira's pov
Aku menghentakkan pintu dengan kasar.Member BTS terkilas.Mereka pun berhenti berlatih.V:Chagi,wae moody nie??
Mira:I hate him sambil peluk V.Member berhenti dengan kelakuanku.Airmata ku menitis.
V:Wae??Siapa buat chagi oppa macam nie!!
Mira:Sehun!!Mira hikss terasa macam hina sangat hiks
bila dia hina hiks mira dulu..Oppa hikss..V:Dont worry chagi,oppa tau apa yang akan oppa buat dengan dia tu.
Mira:Thanks oppa.
V:Welcome...Dah lh jgn nangis lgi...Tak comel lh...Oppa nak mira yang dulu,ceria,gedik,comel,lemb-
Mira:GEDIK!!??Eshh!Oppa nie jahat lh...Tak nak kwn...Baik mira kawan dengan jimin oppa!!terus lari ke arah jimin
Jimin:??tersembur air dekat jari suga.
Suga:Eee!Pengotornya kau jimin...You really dont got jams!!
Mira:Eeuii!!Tak jadi lh..nak V oppa je lh..
V:Tau tak pe..sambil mengambil sapu tangan dan melap peluh..
Mira:Wait oppa!!Sini biar mira lapkan...Sexylh oppa nie..
V:Sexy with you only sambil gigit pipi mira..
Mira:Oppa nie..mlu lh member BTS tengok.Nanti drong marah lh...Mereka bukannya ada pasangan pun di sini...Lagipun blackpink Countdown di China kn...Tak patut oppa biat macam tu...Kesian dorang..Oppa nie jahat la-
Cupp
mira terkilas kerana V mencium bibirnya.
V:Diam pun..Bising lah chagi membebel nie..Jom lh kita keluar..Oppa lapar lh..Terus lh beli cincin...Kan wedding kita lusa..Cepat..
Mira:menahan malu..J..jo.
jom lh..
YOU ARE READING
Seo mira+BTS
RomanceSeorang model photoshoot yang terkenal dengan kecantikkannya dan kelembutannya. Dia merupakan perempuan yang dapat menarik perhatian lelaki tetapi tercabar dengan manager BTS kerana menyuruh BTS tinggal dengannya. Seorang model yang sangat digemari...