12:30 tenghari..
Mira'pov
Aku baru turun setelah selesai membersihan kan bilik.Perasaan ku bertukar kasihan kerana melihat semua ahli BTS kelihatan lelah.J-hope pula memegang kain dapur selepas mencuci pinggan,Rapmon&Jimin pula duduk menyandar diri dipintu selepas menyiram halaman rumah.Dan yang lain pula tidur secara berpelukan..Mira:Jin oppa!
Jin:Yup..saeng..
Mira:Sudah masak ke??
Jin:Sudah..
Mira:Daebak!ok prepare,saeng mau bangun kan pakcik-pakcik nie mandi lapas tu makan.
Jin:Ok sayang..
Mira:Jangan bising lah oppa!
Jin:Ok......
Mira:WAKE UP!!
BTS except jin:Aarghhh!!
Kookie:Noona nie!!bising lah..sambil jeling.
Mira:Bangun lah mandi then makan..
BTS except jin:Ok.
Mira'pov
Aku pun mengemas bantal bekas mereka gunakan.Aku berlalu ke tandas ingin melihat keadaan tandas..
Mira:Good smell!!
Aku pun berlalu kedapur untuk menolong jin yang patut.Setelah menolong aku pun menunggu mereka semua.
5 minit kemudian,
Mira:Welcome..pakcik-pakcik..
BTS:ANNOYING!!
Mira:Jomlah makan..mira dah lapar lah..
BTS:Ya lah..
Skip----
Pada pukul 9:45
Aku keluar daripada tandas dan bergegas memakai baju.Aku hanya memakai gaun paras paha dan high hills berwarna hitam dan cuma memakai make up tidak lah tebal.Aku bergegas membuka pintu.
XXX:Ehemm..saeng mau kemana malam-malam nie??
Oh..nasib bukan jin oppa,V dan jimin.
Mira:Ehemm..mira mau jumpa ka..kawan...ah kawan!
V&Jimin:Ikut!
Mira:Janganlah!!
Jimin:Ok oppa bagitahu jin oppa..J--
Mira menekup mulut jimin..
Mira:Ok lah jom
V&Jimin:Yes!!
25 minit kemudian
Aku meparking kereta ku depan Club malam.Aku melihat keliling hanya sedikit oranv berkujung ke club.Biasa malam selasa.
Jimin:Saeng kita kenapa kemari?
Mira:Saeng mau hilangkan stress lah.Sebab tulah saeng kesini.
V:I like your style.
Mira:Jom.kawan saeng dah tunggu.
Mereka pun masuk ke club.Mira melihat seorang wanita melambai
YOU ARE READING
Seo mira+BTS
RomanceSeorang model photoshoot yang terkenal dengan kecantikkannya dan kelembutannya. Dia merupakan perempuan yang dapat menarik perhatian lelaki tetapi tercabar dengan manager BTS kerana menyuruh BTS tinggal dengannya. Seorang model yang sangat digemari...