The wedding🚻

9 1 0
                                    

Mira's pov

Hari yang paling aku suka.Aku merenung diriku di depan cermin.Aku membetulkan ramut ku yqng menutupi sebahagian mukaku.Aku memakai gaun pengantin paras lutut dan ada lapisan di belakang yang menutupi bahagian belakang.Tidak lupa juga flower crown berwarna merah+putih dan bunga yang berada di tangan ku.

Omma.M:Sayang dah cepat turun,Tetamu dah tunggu dan bakal suami.

Mira:Ok omma.Sambil beredar keluar bilik persalinan.(for information readers,mira ada di rumah keluarga V tapi mira tak liat V kerana awal pagi lagi,mereka dah datang.)

Omma.M:Mira harus patut dengan arahan suami,jaga makan,minum,pakaian di jangan menentang dia.Arachi?

Mira:Yes omma..I'll

Appa.M:Jom mira sambil menedah kan tangan kanan untuk membawa anaknya kepada bakal suaminya.

Mira:Hanya mengganguk dan meletakkan tangannya dia tas tangan appanya.

Mereka pun berjalan di atas karpet merah yang dituju ke Pelamin.Appa mira membiarkan mira naik sendiri ke tangga yang hanya 3 tingkat untuk memberi alih kepada V.Selepas itu appanya beredar.

V:Hy my future wife sambil wink kepada mira(GOD!!CAIR AUTHOT!!)

Mira:Hnya menahan malu.

Paderi:Good Night everyone!(For information,mereka adakan wedding nie malam)In front you allz are have 2 people that you have relationship until this day and them want their relationship continue with this wedding.I'll start the words.

.......

Paderi:Kim-Taehyung.

V:Yes me,

Paderi:Do you want Seo Mira to know by Kim and be your wife and yours until last of your breath?

V:Yes,i do..

Paderi:Seo-Mira.

Mira:Yes me,

Paderi:Do you want anyone to know you Kim and Kim-Taehyung to be your husbund until your last breath?

Mira:Yes,i do..

Paderi:For closing,Kim-taehyung you may kiss your wife,

V:merenung mira untuk meminta izin.

Mira:hanya mengganguk

V:Thanks,sambil mencantumkan bibirnya ke bibir mira.

Mira:menyenangkan kerja V dan dia mentinting(?) kakinya untuk mengsamakan diri mereka.Tapi tidak membalas.

Semua tetamu menepuk tangan.
Mereka pun melepaskan ciuman itu.

Omma.V:Dipersilakan menjamu makanan.

Mira's pov
Aku mencari kelibat blackpink.

V:Chagi cari blackpink ke??

Mira:Yup.

V:Tu mereka di belakang dengan 4J.Sambil menunjuk.Jom.

Mira:Jom..

V:memeluk pinggang mira.

Mira:hanya membiarkan.

V:Hy!!BtS sambil memeluk cara lelaki.

Mira:Hy lady sambil memeluk cara perempuan

Jk:Hy sweet...Lawanye awek nie!!can i tackle you??Auch!!

Lisa:Mencubit jk cara ketam.Menggatalnya awak!!Suami dia tu sebelah awak lh...

V:Kau agak2 lh nak gorat bini aku...Aku takut kau tak sempat first night dengan lisa nanti...

Jk:Eehh eleh...Perasaan mach.Aku tau lh,nk puji pun marah...Chill lh...

V:Chill kepala otak kau...Kau nak aku seterika dada dan abs kau macam Jin hyungs di MV fire??(kau nak semak lah di MV fire)

Jk:Esh...Ku nie,agak2 lh nak seterika,payah lah aku mendesah(?) kalau lisa pegang abs aku....Auch!!

Lisa:menghadiahkan cubitan ketam lagi..Gatal sangat lh tu..Nk lgi??

Jk:Jgn lh chagi...Sorry...

Mira:Korang nie macam2 lh...

Jm:V,aku nasihat kau,jgn nak buli mira malan nie...Jgn paksa dia,nanti tak dapat lh dia jalan esok..

Jiso:Betul tu!Kalau esok aku liat dia jalan semacam je,Awas kau!Aku suruh jimin buat kau tak dapat jalan seminggu!!

Mira:Yah!!Jimin kau nie tak berinsurans lah...Sma macam jiso main keluar je...Nanti aku cili mulut tu supaya tak dapat kiss!!

Ahli BTS&BP yang lain hanya ketawa je...

Mira:Guys,aku nak pergi ladies dulu.

Bp:Nk kami temankan ke??

Mira:Tk payah lh,korang borak je..

Jin:Jngan lambat mira nanti V nie rindu..

V:Ku diam pink!Chagi pergi lah tapi jangan sampai letih,nanti tak lah kita first night...Second night lh tu jawabnye...

Mira:Mengada!!Beredar

Jennie:Ehmm V,kami ada sesuatu nak kata..

V:Wae??

Jennie:Yesterday,mira pengsan kerana dia alergic makanan maki sushi.

V:What!Wae baru bagithu sekarang?

Rose:Kami tak nak wedding korang di tanggung lagi...Sorry..

V:sampai hati mira tak bagithu aku...Tk pe lh..Suara dingin..

Mira:Sorry lambat!

V:Jom lah tegur tetamu lain..

Mira:Ehmm ok btw oppa ok ke??

V:Ehmm






Seo mira+BTSWhere stories live. Discover now