Malamnya...
Mira:Ok,i'll choose you partner room.
Jin with J-hope,Jimin,jungkook and sugaand last suga and rapmon.Rapmon:Mira why I'm with this sleepy beauty???
Mira:Sleep beauty??
Suga:That my nickname saeng..
Mira:Oh..
Bts:Thanks saeng..
Aku pun tersenyum.Aku pun mengunci pintu lalu naiki ke atas.Rumah ku mempunyai 2 tingkat.First's floor mempunyai Cinema'room,Exercise'room dan Practical'room.Second's floor ialah bilik tidur dan tandas.
Selepas aku memasuk bilik,aku pun membuka baju ku dan hanya memakai tuala.Baru ku ingin masuk tandas(I mean semua bilik mempunyai tandas sendiri)aku mendengar banyak ketukan yang membuatku.
Mira:Waeyo!!
Aku melihat BTS sedang menatapku dengan tatapan yang payah ditafsirkan.Mereka melihat dari atas ke bawah tubuhku.Oh my god!!Aku baru sedar bahawa aku memakai tuala sahaja.Aku bersembuyi badan ku ke belakang pintu dan mengeluarkan kepalaku sahaja.
Mira:Waeyo??
J-hope:Saeng,where toilets??
Mira:What a fucking question??tandas di dalam bilik you all lah!!
BTS:Where??
Aku baru mengingati bahawa tandas mereka semua ada di belakang almari
Mira:Ammm..wait for a minutes,I want to take a shower..Wait!
Aku pun menutup pintu.
Selepas beberapa minit,aku pun keluar dengan short pants dan t-shirt untuk menunjukkan mereka tandas.Aku amat terkejut kerana aku melihat mereka semua sedang tidur di depan tidur.Tetapi aku hairan kerana cuma ada 6 orang sahaja.Aku mengira.
Mira:1,2,3,4,5,6.Jimin,Jungkook,Suga,Rapmon,J-hope,V..ahhh jin oppa!
Aku pun membangunkan mereka
Mira:BTS wake up!!!
Mereka pun bangun..Aku merasa ada seseorang di belakangku..iaitu jin oppa
Jin:Hai mira!
Mira:Hai oppa..Oppa??boleh tolong kejutkan mereka??
Jin:Ok saeng.
Aku pun bergegas kebawah untuk masak.Aku mencari bahan masakkan untuk membuat daging masak kari dan membuat mencuci mulut iaitu kimchi.
YOU ARE READING
Seo mira+BTS
Любовные романыSeorang model photoshoot yang terkenal dengan kecantikkannya dan kelembutannya. Dia merupakan perempuan yang dapat menarik perhatian lelaki tetapi tercabar dengan manager BTS kerana menyuruh BTS tinggal dengannya. Seorang model yang sangat digemari...