Byuntea Boy!

12 1 0
                                    

Mira's pov
Aku dan V sudah sampai di Kedai cincin.Aku mencari kelibat perkerja.

Mira:Hello!Anybody??

Perkerja:Sorry miss,all of employer was lunch.Ehmm..Can i help you?

V:Nevermind,We want to try maybe 6-7 rings couple for our wedding tommorow.

Perkerja:Oh..I see,btw what your type of rings?

Mira:We just want,somethings that not tight,have a diamond on top of that things and look like cute??

Perkerja:Cute??Your lucky because that type was the last one.Wait..

2 Minit...

Perkerja:This that you want..It not tight.

V:How much is it??

Perkerja:Only 3200 won.

V:Ok..

Perkerja:Thank yoU..I wish your wedding will be ok...And your relationship.

Mira&V:Welcome..😌

Mira:Oppa?!

V:Yes??Why mira??

Mira:Boleh tak kalau mira nak ke ladies dulu..??tersipu malu smabil menundukkan kepala ke bawah.

V:Itu pun nak malu..Tak pe...Lusa oppa dah bileh liat dah..Senyum gatal diberi..

Mira:Yah!!Kim taehyung!!Yoy are so Byuntea!!beredar.

V:Only with you honey!!!!!

Mira:ignore je..

Mira's pov
Aku masuk ke dalam salah satu tandas di ladies tu..Selepas mebuang yang patut,aku berdiri di hadapan cermin dan mengubah suai yang patut.Aku menilik dihadapan cermin sampai monolog"tak lama lagi aku dah bergelar isteri..ISTERI..aku ada just one day untuk pergi ke rumah omma and appa.Aku harap selepas alam rumahtangga,tak ada apa-apa yang terjadi...Aku harus jaga makan,minum,pakaian suamiaku.Aku akan bergelar KIM MIRA.Mudahan kami berdua dihindari dari segala musibah.

V:Mira!!

Mira:Ye oppa wait!beredar keluar

V:Lamanya mira di ladies..Oppa penat lah..Jom balik...

Mira:Ok...But mira lapar lah..Apa kata kita ke rumah omma dengan appa mira and kita tidur sana...Lagipun esok petang oppa tak dengan mira lah...Boleh lah...Please...Sambil buat aeygo..

V:Yelah2...Cair hati oppa tau...Mira buat macam tu...

Skip....Keesokkan harinya..

Mira's pov

Aku baru lepas mandi dan berpakain.Aku keluar ke bilik V(kami di rumah parents mira.Kmi terpaksa tidur berasingan kerana takut terlanjur walaupun wedding kami esok).

Mira:Oppa??

O.Mira:Mira,lupa ke yang V kan dah balik kerena esok wedding mira.Itu kan adat kita sayang..(Sorry saye hantem je)

Mira:Ala....Cepat nye..Mira belum pun liat muka dia hari nie omma....😓

O.Mira:Tk pe...Esok dah kahwin tu...Liat lh muka dia puas2 sampai tak keluar bilik...Dapat lh omma dapat cucu cepat..

Mira:Omma nie....🙈🙈🙈btw,mira nak keluar dulu dengan blackpink for the last because after this mira tak boleh keluar tanpa izin suami..

O.Mira:Ok but if mira terjumpa dengan V,please jangan sampai bersemuke nanti rosak lah adat kita.

mira:Ok omma...Bye 😘

Seo mira+BTSWhere stories live. Discover now