Honeymoon

8 3 0
                                    

Sehun's pov

Aku tak kan biar kau lama dengan mira.Mira aku punya.Aku pun mengambil hpku dan mendail seseorang.

Sehun:Hello!Kau free tak petang nie??

XXX:Ehmm...A'ahh tapi lepas tu aku ada hal.

Sehun:Ok lah..Ptg nie aku nak jumpa kau pasal mira.Au ambil 10 minit je.

XXX:Bout the sexy fuc*ing...I'll

Sehun:Ok.

V'pov

Kmi baru sampai di Dubai.Ini pun kami check in apartment berdepanan pantai.Aku tak nak lah..Sejuk sangat kalau malam2 tapi apa kan daya..Mira yang nak..Kebelakang nie pun dia suka sangat memajal(?).

Mira:Oppa?

V:Ye chagi??Wae

Mira:Mira nak ke pantai..Boleh tak??

V:Tak boleh melainkan oppa yang teman.

Mira:Ok lah...Cepat lah..

V:Ok..Jon lah.

Aku dan Mira pergi ke depan dan berjalan di pinggir pantai.Tapi masa tu kami buka sandallah.

Mira's pov

Aku memandang lautan biru tu.Aku tenang sangat.Aku melihat V dikiri ku hangat melihat orang yamg berjalan2 di sana.Aku mempunyai idea.Aku pun berjalan menuju ke tanah yang dah dibasahi oleh air laut itu.

Aku mengerling(?)ke kiri dan kanan untuk mencari kayu.Aku terjumpa dan mengambil dan menulis nama ku dan V.Aku pun mengdesign sedikit untuk mencantikkan tuliSan itu.

V's pov

Aku melihat sekeliling.Aku terasa disebelah kananku kosong dan melihat kekiri yang mira sedang mencari sesuatu.Aku pun brhenti dan memandangnya.Mira mengambil kayu dan menulis sesuatu diatas tanah itu.Aku pun pergi ke arahnya.

V:Yahh!!Cantiknya...

Mira:hnya tersenyum dan mengambil hp dan memggambar rekaannya.

___________________________________

Sehun's pov

Aku masuk ke Coffe Bean.Aku mengambil meja yang telihat kosong.Dan duduk.

Waiter:May i take your order??

Sehun:Give me 2 Ice blender Mocha.

Waiter:Alright,how about eat??

Sehun:No thanks

Waiter:Alright.

Selepas menunggu 3 minit.Seseorang menarik kerusi didepan ku.

XXX:Lama ke kau tunggu??

Sehun:Tak lah..Aku bru sampai.

XXX:Apa yg kau nak jumpa aku nie.

Sehun:Aku nak offer sesuatu.

XXX:Apa?

Sehun:Kau suka Mira kn??

XXX:Correction,Aku suka badan dia je..

Sehun:Aku pun sma.Tapi aku cinta dia but sayang dia dah tak dara.Dia dah kahwin.

XXX:Shit!Dengan siapa??

Sehun:Dengan Kim-Taehyung,BTS.

XXX:Wow!Dia lah lain persaing aku.Tapi aku tak nak dia lah...Tak fresh,

Sehun:Tak pe yang penting kita dah rasa dia.Macam mana??Nk?

XXX:Ok lah.Tapi bila kita mula??

Sehun:Belum lah,kita bagi mereka senang2 dulu.After that,Aku take over.

XXX:Ok lah..

Sehun:After that,Kau Young Bae or Taeyang,will be my partner
to have mira sambil smirk.

Taeyang:Senyum

Sehun:Senangnye...Tipu kau taeyang,taeyang.Tak ada orang boleh sentuh mira selepas plan nie berjaya.




Seo mira+BTSWhere stories live. Discover now