Mira's pov
Dah 3 hari kami tak bertegur.Tidur pun kami di tempat yang berasingan.Klau aku nak siap kan baju untuk dia,mesti dia dah siap kan dulu.Dan kalau aku mengidam,mesti aku tahan dan pergi beli sendiri.Aku terfikir dengan plan jk tu...Ada betulnya plan dia tu...Aku pun cuba.
Di dapur,
Mira's pov
Aku melihat husbandku duduk di meja makan sambil makan sarapanyang dibuat oleh maid.Aku hanya melintas dan pergi ke icebox.Aku mencari juice kotak yang ada gambar nanas.Aku pun mengambil dan mencapai gelas di sebelah sinki.Aku pun berjalan ke meja makan dan duduk berdepanan denganya.
Mira:Oppa??
V:Ehemm..
Mira:itulah dia pandai menjawab ehem ehem...Mira mengidam lah oppa..
V:...Awak nak ape??Apple dari china?Jambu dari indonesia??
Mira:yes!!bersuara punn...Tak mira nak makan biskut chip more buatan jk oppa lah...
V:Awak nie!Awak cari lah sendiri..Itu pun nak minta tolong!awak ada numbernya,minta lah sendiri lagipun tu menyusahkan dia je...Tak tahu memahami orang langsung!
Mira:Eeh!!Tak pe lah..Appa dia tak sayang anak dia lah...Mcam benih ni dari benih orang lain,Tak pe nanti sudah 9 bulan,dah anak nie keluar biar orang tanye"appa awak mana?",..."appa saya tak sayag saya lagi..."...Tk pe saya minum juice nanas nie je....Buka pembuka botol nana tu,tuang ke gelas dan minum tapi.
V's pov
Aku terkejut dengan sebutan juice nanas.Bukannya kalau ibu2 minum juice nans tu,akn keguguran..Aku cepat mencelah(?).
V:Yah!!Mira jangan minum lah!!Nnti anak tu k-
Mira:Keguguran??Memang!!saya tak nak anak nie di lahirkan nanti orang tanya mana appa die.Aku pun minum sampai habis dan berpura2 sakit perut..Ahh!!!Ahh!!
V:Mira jangan!!!Oh not i'm late,Mira!!! melihat mira dan mengeran(?) kesakitan...Mira please jangan mira...Tlng....Bertahan mira.....Saya minta maaf,i'm sorry...
Mira:Aku terkejut dengan kata maaf itu.Aku pun peluk dia...
V:Terkejut,Kenapa chagi??
Mira:Chagi tipu lah..Itu air jagung lah oppa..
V:mengambil dan meminumnya....Yah!!How dare you lie to your husband!!It's si-
Chupp!!
Mira:I'm sorry,lagipun oppa nie hati batu...Tak nak cari jenis makan yang mira Idamkan..
V:Ok i'll lose...Sorry,but who's plan??
Mira:Jk oppa!
Flashback,
Mira:Macam mana??
Jk:Ok,plannya...Mira akan minum juice nanas,but kita isi dengan air jagung...(kotak minuman tu macam kotak minuman delite)
Gambarnya,nanti lisa print ok??Biar V takut and dia minta maaf...Lagipun dia kan suka anak2..Ok tak plan nie??Mira:Ok...
Lisa:Hwaiting!!
End Flashback...
V:Esok kau kookie!
Mira:How bout my chip more kookie??
V:Esok kita minta jk buatkan plus suruh lisa temankan...It's their punishment for plan This..And you Kim mira,I have a punishment to you too smirk..
MIra:Oppa...But i'm pregnancy!
V:You are true but why we dont have a twins??
Mira:Oppa!
V pun mengankat mira ar bride style ke bilin mereka dan menurunkan mira pelahan2 takut ada effect pada baby...Then kunci pintu...V pun kembali ke mira dan membuka baju mira hingga tak ada seurat benang pun....Dn mula meramas breast mira...Hanya suara moaning saja kedengaran...
YOU ARE READING
Seo mira+BTS
RomantizmSeorang model photoshoot yang terkenal dengan kecantikkannya dan kelembutannya. Dia merupakan perempuan yang dapat menarik perhatian lelaki tetapi tercabar dengan manager BTS kerana menyuruh BTS tinggal dengannya. Seorang model yang sangat digemari...