2. Bölüm - Malfoy Böcüğü

678 40 4
                                    

Yan masada onlara küçümseme bakışları atan küçük sarışın oğlana dönerek gözlerini kısarak ona " sonra görüşeceğiz " bakışı attı Ginny.

" Takma onu. "

" Niye takayım ki bunu küçük bir hamam böceği sadece. "

" Hayır, o bir Malfoy böcüğü. " dedi Hermione ve onun cevabına ise kıkırdadım kendimce.

" Yeni lakap bulduk sanırım. "

" Evet Ron, bu lakabı ben buldum yani söylemiş olayım bundan sonra Malfoy böcüğümüz. "

" Zaten ona Hamam böceği lakabını sen takmamış mıydın Hermione? " dedi kızıl oğlan.

" Aaa... Doğru o zaman Ginny bulmuş olsun yani ona hediyem olsun. " dedi gülümseyerek.

" Yok sağol almayayım, napayım ben bunu? "

" Sen getirdin aklıma. "

" Yani benim yüzümden Malfoy böcüğümüz mü oldu? "

" Evet. "

" Şey... Sizileri rahatsız etmek istemiyorumda profesör Mcgonnagal sınav'a girmeden önce oturtma düzeni yapacak ve... "

" Ve... "

" Hızlı olmamız gerek yoksa en berbat yerlere kalacağız. "

" Sıralar berbat değil ki. " ekledi Hermione.

" O anlamda değil, Malfoy ve çetesi hakkında. "

" He... Sen Malfoy böcüğünden bahsediyorsun " dedi Gin.

" Malfoy böcüğü? "

" Uzun hikaye. " diye cevapladı kızıl kız.

• • •

Sınavın olacağı sınıfa geldiklerinde profesör Mcgonagall onlara bir şey ima edercesine bakıyordu.

" Geç kaldınız. "

" Nasıl ? Sınava daha on beş dakika var. "

" Evet ama oturum yani oturma düzeni için geç kaldınız o zaman ben sizi şimdi profesör Umbrige'e teslim ediyorum ister alır ister almaz. Umarım bu da anlaşılmıştır. Mr.Potter. "

" Sizi sınava almamam gerek. Ama- "
Sözü kesilerek Umbrige.

" Profesör oturma düzeni mi varmış? " dedi tıs bir sesle kapıdan asilce gelen böcük.

" Evet Mr. Malfoy, ama sizede şunu söylemeliyim ki sizidr sınava almamalıyım ama ilk ve son kez içon affedildiniz, hepiniz. "

" Mr. Malfoy sizi şuraya alalım ve... " başını bizlere doğru gezdirerek

" Weasley. "

" Evet profesör. " dediler aynı anda

" Miss. Weasley, sizi Mr.Malfoy'un  yanındaki sıraya. "

Duyduklarına inanamıyordu " Neden ben? " diye geçirip aklına abilerinden biri geldi.

Dün, 18.30 / Gryffindor Ortak salonu ( Anı )

Gidecekken arkasını dönüp kızıl kızın kulağına eğilerek şu kelineleri fısıldadı.

" Yarın, karanlık sanatlara karşı sınavında. "

• • •

Kızıl kızın aklından binlerce düşünce dönüp dolaşıyordu bu da onun sınava odaklanmasına engel oluyordu.

" Bunları Fred&George mi planladı? Ya da Umbrige rastgelemi seçtinyani tesadüf mü? " gibi düşünceler.

Sınava mı? Yoksa bu Malfoy böcüğünü mü düşünse daha yararlı? Malfoy böcüğüne doğru döndü, asilliğini kaybetmeden soruları çözüyordu. Kızılsa kafası karışmış bir abilerini bir Umbrige'i bir sınavı birde Malfoy böcüğünü düşünüyordu.

" Ginny, sınava odaklan " diye fısıldadı kendi kendine

Kızın özenle örmüş olduğu kızıl saçından önden saç telleri sallanmaya başladı, kızıl kağıda bakarak saçlarıyla oynuyordu ve saçlarıyla oynayınca çok tatlı oluyordu.

Kızım çaprazında oturan Harry sınavı bitirmek üzere iken gözleri kıa çrpar ve yüzünde büyük bir gülümseme oluşur.

Asil şekilde kalktı oğlan kağıdını bırakmaya, izin isteyerek diğerleri gibi dışarıya çıkıyordu ama o Malfoy tarzında hiç asilliğini kaybetmeden çıkıyordu bu da onu az olsun mükemmel kılıyordu.

Harry sınavını bitirmiş kızıl bekliyordu ama kağıdını vermemek için kontrol ediyormuş numarası yapıyordu.

Hermione ilk bitirenlerden oldu ona göre kolaydı ama kızıl içinse kabus gibi bir şey, neden Malfoy?

• • •

" Zor muydu? Yani sınav? " dedi Ron.

" H-hayır değildi. "

" Ee... Niye en son verdin kağıdını yani en son olarak bitirdin. "

" E-evet kontrol ediyordum. "

" Nasıldı? " diye mutlu mesut girdi araya Hermione.

" Iyidi " diye cevap verdi kızıl.

" Ortak salona yemek yemeğe gideceğimde gelmek istermisiniz? "

" Yok Hermione, yani benim ortak salona gitmem gerek siz önden gidin gelirim ben. "

Diyerek ortak salona doğru yol aldı kızıl. Yolda Harry'i görünce köşeye çekilip kaçmaya çalışıyordu.

" Gin? N'apıyorsun? "

" Ben mi? Hiç bir şey... Sadece seni korkutmak istedim o kadar. "

" Beni korkutmak ha? "

" Evet ama gördüğün gibi olmadı. "

" Evet, salona gelecek misin? "

" Evetde sen git gelirim ben arkadan. "
" Peki " dedi zümrütlü.

• • •

" Sizi bulduğuma sevindim. "

" Nedenmiş o kızıl " diye sırıttı abilerinden biri.

" Sizdiniz değil mi? "

" Ney? Ney bizdik? "

" Yapma Fred ne oldu ya da neyi yaptığını çok iyi biliyorsun. "

" Umbrige'e büyü yaptınız, benim yan sıramda Malfoy otursun diye değil mi? "

" Bilmem. " dediler."

" Size inanamıyorum, Öğretmeni büyülediniz, tamam umbrige'i bende sevmiyorum ama, ya inanmıyorum size... "

" Bizde kızıl. " diye sırıttı George.

Bölümü fazla beğenmedim ama yinede yayımlamayı düşünüyorum, her neyse umarım beğenirsiniz❤

Kızılın Malfoy TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin