4. Bölüm - Yaklaşma

565 35 11
                                    

O bana yalan söylemişti... Ama dur bir saniye şu an o bana yalan söyledi diye üzülüyor muyum hem niye ki? O Draco Malfoy yalan söylemek hele bir Weasley'e söylemek kanında var... Ama kendimi kolayca yıpratmak ve şunu da söylemeliyim ki Draco Malfoy siz daha göreceksiniz...
Fazla tehdit ediyormuş gibi oldu ama hoş oldu açıkcası ama aynı zamanda Draco Malfoy bir Weasley'e " ...Ben geliyorum... " derse zaten yalan yani bunu neden göremedim... Ama anlaşılan Malfoy'u kendime aşık etme operasyonu fazla kolay olmayacak.

Diye düşünüyordum bunları öylece yatağımda, ama aynı zamanda yatağım pencereye yakın olduğu için hogwarts manzarasınıda görebiliyordum... Karanlıktı, sema'nın tepesinde ay ve yağmur bulutlarından damlayan göz yaşları...

Gördüğüm manzara çok hoşuma gidiyordu ama en çokta yağmur yağarken ama genellikle yağmur bittikten sonra olan o mis toprak kokusu...

Aklıma gelmişken yatağımdan kalkarak pencereyi açıp mis toprak kokusunu içime çekerek aynı zamanda yağmurun sesini dinliyordum... Huzur veriyordu bunlar, her şeyi unutmama yardımcı olan bir kaç doğal unsur.

• • •

Birden omzumda bir el hissediyordum uyanma zamanı mı geldi? Yoksa... Hayır olamaz... Yine mi uyuya kaldım diye düşünerek korkuyla sıçradım.

" Ah üzgünüm, korkutmak istemedim seni. "

" Yo- yok sorun değil, şey n'oldu? "

" Gin, pencerenin önünde uyuya kaldın kalk yatağa gidelim burada üşürsün ve rahatsız olursun. " dedi bir ses ama kim olduğunu çıkaramadığım bir ses.

Beni yukarıya yatağıma doğru kaldırdı nasılsa yatağımla pencere arasında bir kaç merdiven var.

" Teşekkürler... " dedim usulca ama gözlerimi açamayarak.

" Rica ederim... Iyi geceler. "

" Iyi geceler. " diye mırıldandım uyku sersemi olarak.

• • •

Sabah olduğunda yine her zaman ki gibi kalktım saçımı toplayarak kahvaltı için büyük salona indim.

" Günaydın. " dedim.

" Sanada günaydın Gin. "

" Şey Herm dün gece Harry mi geldi? "

" Niye ki? "

" Pencerenin önünde uyuya kalmışım sanırım... "

" Yok o Harry değildi... "

" Kimdi Draco mu yoksa? "

" Hayır o bendim ve kızlar yatakhanelerinde onların ne işi var ve Draco ne alaka? "

" Ah, şey bilmem aklıma geldi sadece. "

" Pencerenin önünde fazla üşümüşsün galiba, Malfoy? Yani onun Gryffindor ortak salonuna bile giremiyor neyse gereksiz birisi için kafa yoramam. "

" Bencede... " dedim ve kahvaltıya koyuldum.

Kafamı sağ tarafa çevirince karşımda Mavi- gri gözlerle buluştum ve o da benim aklıma yine onun bana yalan söylemiş olduğunu aklıma getirdi.

Gülüyordu sadece hiç bir şey olmamış gibi bu da sinirimi bozuyor ve düştüğüm hale küfretmemede sebep oluyordu.

Birden bire dışarı çıkma hissi duyarak masadaki her şeyi bırakarak ortak salondan dışarı çıkıyordum tabii yine Hermione arkamdan sesleniyor.

Koca kapının sağ köşesinde bekliyordum içimdeki yedinci his bunu diyordu. Aradan iki saniye gelince gri gözlü Malfoy geldi.

" Gerçekten geleceğimi mi sandın? "

Olduğum durum beni o kadarda çok utandırıyor ki anlatamam, susmakla yetindim sadece.

" İnanmıyorum sana Weasley. Ciddi ciddi geleceğime inandın. "

" Evet inandım, nerden bile bilirim ki yalan söylediğini? "

Beni omzumdan tutarak duvara yasladı, gri gözleri bana yaklıyordu, sadece gözleri değil kendide bana dahada yaklaşıyordu aramızda iki milimlik yer kalıncaya kadar yaklaştı bana. Onun yaklaşması benim kalp atışlarımı hızlandırıyor nefes alıp verişimi bozuyor, soğuk bir his kaplanıyot üzerimde. Yaklaştı yaklaştı aramızda iki milimlik yer kaldı başını kulağıma getirerek şunları fısıldadı.

" Weasley, ben Draco Malfoy'um beni az buçuk tanıyorsundur. " dedi

Bende onun kulağına yaklaşarak şunu söyledim;

" Biliyorum, Malfoy. "

" N'oldu Weasley? Kalp atışların hızlandı, nefes alıp verişin bozuldu? "

Ne oluyor bana? Gerçekten bilmiyorum ama kontrol altında olan bir şey de değil bu.

" Gayet normal. " diyebildim.

" Weasley, bana yalan söyleme, ikimizde biliyoruz bunu ve duyabiliyorum. " diye fısıldadı.

Cevap vermedim haklıydı, gri gözlerine bakmakla yetindim oda cevap almayınca zaten geri çekilip omzumu bıraktı.

Gitmeden öncede bunu söyledi;

" Yalan söyleme Weasley. Yalanla bir şey elde edemezsin. " dedi gitti.


Uzuuun süredir yoktum ki doğru ama her kurgumda takılıp kalmıştım devamını getirmedim ve bu bölümde kendi açımdan pek olmadı ama bölüm istenince elimden geleni bu oldu umarım beğenirsiniz💜
Bu arada medyadaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim basit ama çok güzel❤

Kızılın Malfoy TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin