Angel and a wolf

1.1K 34 13
                                    


Crystal je neobična djevojka baš kao i njeni prijatelji.Oni imaju svoju zajedničku tajnu zbog koje bi mogli umrijeti ako tko dozna za njih i njihovu vrstu. Družina(prijatelji) misli da su jedini preživjeli od svoje vrste,ali Crystal negdje u dubini njene duše zna da to ne može biti istina. Zna da je ostalo još čopora koji se približavaju Forksu. Svi mjenjači oblika(vukodlaci) koji su preživjeli u bitci prije par godina dolaze u Forks kako bi ujednili svoje snage i borili se protiv zla koje dolazi. Dolazi nešto vrlo opasno,nešto što stoljećiima vukodlaci nemogu pobijediti jer im misli bivaju pročitane. No to ogromno zlo kojeg se vukodlaci plaše nije njihov jedini problem. Vukodlake dijelimo na Alphe,Bethe i Omege.
Alphe su ukratko vođe čopora,Bethe su članovi čopora koji pomažu Alphi riješiti probleme.


A Omege? Kada kažemo Omega svi prvo pomisle na vukodlaka koji više nije član čopora,ali ima tu mnogo više.Omege,istinaje da  se odvoje od čopora  i postaju "kučke" ali oni se ne odvoje zato što žele postati dio nekog jačeg i opasnijeg čopora već da postanu krvoločne ubojice koje vrebaju Alphe i Bhete. I zasad je to glavni problem Crystalinog čopora,riješiti se Omega. Ne ih ubiti već nagovoriti da se pridruže nekom čoporu. No.hoće li se Alphe i Bhete ujediniti s Omegama kada dođe to veliko zlo za koje nitko ne sluti da će se desiti za par mjeseci. Hoće li preživjeli čopori stići prije nego li se dogodi ogromna katastrofa? To je pitanje koje muči brojne mjenjače oblika.

Ovo je moja nova priča.Uvod nisam ništa puno htjela napisat,tek samo malo ušetavanje u priču. Nadam se da će vam se svidjeti. Komentirajte i votajte. Hvala :)

Angel and a wolfWhere stories live. Discover now