Becca,Noel i Percy stajali su nad grobovima svojih roditelja. Grobovi nisu bili uređeni,vidjelo se da su tu već dosta dugo. Mahovina se polako penjala nad starim pločama i natpisima njihovih imena,na nekim mjestima grobovi su bili puknuti,ispucani kao u doba najvećih ljudskih ratovanja. Njihovi roditelji su umrli kao najhrabriji ratnici. Žrtvovali su svoje živote za nastavljanje obiteljske vukodlakove loze,žrtvovali su se da bi Becca,Percy i Noel bili vođe,da bi nasljedili njihovu snagu,pamet i snalažljivost. No,oni bi sada radije imali pametne vođe koji su iskusili mnogo da im ukazuju pravi put nego da budu najbolji u čoporu. Takva je to ljubav vukodlaka prema obitelji.
Dok su Becca,Noel i Percy razgovarali sa grobovima svojih roditelja, Peter i Crystal su morati obučavati nove članove čopora. Odmah na početku su vidjeli tko je snalažljiv i tko otprilike zna kako što treba napraviti. U nekim stvarima su novaci bili iskusniji od Bheta. Peteru i Crystal se uskoro pridružio Sebastian,zatim Jack i tako su redom dokazivali da zavređuju mjesto u tom čoporu.Kada su riješili pristup čoporu morali su se pripremati za dolazak još stotinjak čopora.
***
Dok su vukodlaci skupljali svoju vojsku pali anđeli su davno obavili taj posao. Ostalo im je samo istrenirati milijune anđela da nauče čitati misli novim vukodlacima. Pitate se kako će to uspjeti,kad im je udaljenost ogromna,ali oni su to već sredili. Ulovili su jednog člana od čopora koji se približava Forksu i na njemu trenniraju. Zasad ih je pedesetak uspjelo položiti test čitanja misli,a ako tom brzinom krenu doći će i prije lipnja. Pali anđeli su lukava bića kao i lisice. Poslali su svog najuspješnijeg špijuna Jeva da uhodi Crystalin čopor. Jev je nedaleko od Forksa,udaljen je svega dva-tri grada,a kada dođe bit će samo normalan momak koi ne sluti kako će mu se život promjeniti.
Peter je bio previše izmoren kao i ostali pa je sjeo na pod,naslonio glavu na stari,škripavi kauč. On je obavio većinu posla oko Omega koje su postale Bhete dok je Crystal razmišljala o svojoj porodici,što se dogodilo s njenim i Peterovim roditeljima,kamo su nestali ako niisu sahranjeni na groblju i ako nisu na ratnom bojištu ostali kao ostali. Ali kad je dolazila tamo nije ih pronašla ni žive niti mrtve. Ostalo joj je još samo jedno pitanje,jesu li bili prisiljeni pridružiti se palim anđelima i služit im i izvještavat.
Nadam se da vam se sviđa. Komentirajte i votajte i oprostite mi ako ima gramatičkih grešaka.