Fallen angels

132 15 3
                                    

Non-stop razmišljam o pismu roditelja. Ne mogu zaboraviti činjenicu da imamo izdajicu među nama,vukodlacima. Sigurno je netko novi,netko tko je došao sa svojim čoporom i sad se formirao u jedan veći. Moje razmišljanje je prekinulo jako kucanje na vratima. "Naprijed" U sobu je ušao Sebastian. Na sebi je imao kariranu košulju i uske crne hlače,na nogama je imao crne marte. Prezgodan je,uh.Morala sam prestat razmišljat kako bih čula što Sebastian govori. "Oprosti,možeš li ponoviti što si rekao?" Spustio je glavu,no nakon par trenutaka ju opet podigao. "Ništa bitno.Hoćeš doručkovati sa mnom,napravio sam neku kajganu" Oho,zna kuhati.Lijepo. "Hoću,ali samo me nemoj otrovati" Osmjehnuo se dovoljno da mu zubi izađu na površinu. "Tebe nikad.Ne bih imao kod  koga spavat." Nasmijala sam se iako mi nije bilo do toga.

 Kada smo se spustili niz stepenice pogledala sam na sat. Vrijeme je ručka,a ne doručka. Ušla sam u kuhinju,a odmah iza mene Sebastian. Oduševljena sam onime što vidim.. Na stolu su bile čaše napunjene do pola sokom od borovnice.Očito nije kao u filmovima. Na tanjurima se nalazilo meso i još neki dodatci. Sve lijepo izgleda. Sjeli smo jest i razgovarali. "I koji je povod ovom odličnom ručku,što skrivaš?" Podigao je pogled s jela i usmjerio ga na mene."Zašto misliš da trebam neki povod kako bih napravio ručak? Ne vrti se sve oko tebe" Ovo me  pogodilo. Samo sam mu postavila obično pitanje. Prekinula sam svoja razmišljanja i svu pažnju usmjerila na Sebastiana. Uznemirio se,očnjaci su izbili na površinu. Počeo je bacati posuđe iz kuhinje po podu. Izgubila sam se u svim tim parajućim zvukovima.Razbijanje tanjura i čaša,komadići stakla i porculana posvuda po podu. Suze mi izbijaju na površinu iako ne znam zašto. "Prekini" Izderala sam se svom snagom. Pogledao me te se počeo polako približavati,za svaki slučaj očnjaci su izbili na površinu. Kada je došao do mene uhvatio me za ruke i počeo ljubiti. Zahvaljujem Bogu na nadljudskoj snagi. Nekoliko koraka sam ga odgurnula od sebe i napravila mu rez po trbuhu kanđama. Opet je Sebastian a ne predator.

Došla sam pred kuću čopora,krici su odzvanjali. Desetak palih anđela se bori s par bivših Omega. Umiješala sam se u borbu. Pali anđeli su za vukodlake okrutna bića. Jednog palog anđela sam prepoznala, Jev. Puna bijesa krenula sam prema njemu kao i on prema meni. Sjetila sam se da moram zaštiti svoje misli tako da sam mislila na nešto drugo. Stvorila sam sliku da idem u zagrljaj Jevu i da ga želim poljubiti. Osjetila sam onu vrtoglavicu i shvatila da mi je trenutno u glavi. Prišla sam mu i shvatila da sam uspješno obavila svoj dio. Par puta sam kanđama prešla duž cijelog Jevovog tijela,a zatim ga ugrizla. Započela je transformacija,postaje vukodlak. Bit će najjači vukodlak u povijesti,ali neće biti u čoporu dok sam ja ovdje. Ja i ostale Alphe smo okupili čopor i obavijestili ih o Jevu. Odlučili smo da bude u čoporu samo kako bi nam davao informacije o palim anđelima.Nakon što se prostorija ispraznila ostali smo samo Jev i ja. Ova izdaja me boli užasno. Zar sam baš danas morala saznat da je pali anđeo. "Pali anđeli,tako okrutna bića." " Mi nismo okrutni,samo želimo istrijebiti vukodlake,ništa posebno. Ali moram priznati,sviđaš mi se. Te noge,tijelo. Vjeruj, ni sam ne znam kako izdržim a da te ne poljubim ili pokušam nešto više." Muškarci,kreteni,idioti,paraziti. Gade mi se. "Eh,da. Tvoj prijatelj Sebastian. Sviđaš mu se na svaki način i za par trenutaka će ti doći ovdje i ispričati se. Ako te zanima kakva će ispriika biti,čista patetika. Ako hoćeš mogu ti i otprilike odglumiti. Crystal,oprosti mi. Kad sam u tvojoj blizini nenormalan sam." Oponašao je Sebastiana. Nisam mogla izdržati a da se na nasmijem. U tom je trenutku ušao Sebastian u prostoriju te sam se krenula još više smijati. Nisam Jevovo oponašanje mogla izbaciti iz glave. Osjetila sam vrtoglavicu,Jev mi je u mislima. Ako mi može biti u glavi onda će čuti moje misli. 'Iako si me izdao želim da napustiš prostoriju,ali ostaneš u mojim mislima i pomažeš mi.Molim te,sad smo u timu.' Pogledala sam sad u Jeva,klimnuo je i naprostio prostoriju. "Želim ti se ispričati. Nisam bio pod kontrolom." Jev se oglasio 'Prekini ga ovdje i napusti prostoriju,vjeruj mi. Značiš mu,trudit će se.' Tako sam i učinila. Napustila sam prostoriju i otišla u šumu. Sjela sam na veliki kamen i gledala u daljinu. Šokirala sam se. Dolazi tridesetak palih anđela. Sranje.

Ispričavam se što nastavak nije bio prije,imala sam obaveza. Evo novi dio,nastavci će vjerojatno biti svaka dva dana. Uživajte. Komentirajte i votajte.

Angel and a wolfDonde viven las historias. Descúbrelo ahora