Čopor je bio na okupu. Bilo je vrijeme da Crystal podijeli s njima na neki način dobru i lošu vijest. Dobru jer ima još preživjelih,a lošu jer više neće biti mali čopor,složni. Sada će biti ogromni i glomazni čopor s nekoliko Alphi na čelu. Dok je Crystal priopčavala svojoj družini tu novost na licima se moglo vidjeti kome je drago,a kome ne. Peter i Percy su imali jednak smiješak na licima. Oni su i sami znali da su najjači pa su imali šanse da postanu Alphe,vođe više od 50 vukodlaka. A s druge strane su tu Noel koji je nježan i drag vukodlak,Becca hrabra i neustrašiva,Rachell nagla,ali jaka. A tu se nalazi i sama Crystal. Ona je bila negdje u sredini,nije bila nekako osjećajna kao Noel,ali nije bila od kamena kao Percy. Željela je postati Alpha,ali tako bi mogla postati samo ako ubije Alphu koji prevladava na području Forksu,a to nije moguće.
Sebastian,Omega koji se želi priključiti čoporu samo da ne bi umro kao kukavica je brzinom munje trčao kroz šumu i tražio ostale Omege. Želio ih je uvjeriti da se pridruže čoporu koji na neki način vlada Forksom,no to nije bila jedina stvar koju je želio. Sebastian je uvijek imao i skrivene namjere,no ovaj put će ta namjera ostati u strogoj tajnosti,sve dok ne dođe kraj rata. Ubrzo je naišao na skupinu koja prevladava na sjevernom dijelu šume. Nakon malo jače borbe i prepirke "sjeverne" Omege su pristale na njegovu ideju,kretali su se tiho prema skrovištu. Upali su u kuću bez ikakvog kucanja. Čopor je znao da dolaze pa su se popeli na zidove i skočili na leđa Omega. To je bila borba puna krvi i bijesa. Moglo se vidjeti da Omege svoj bijes prema čoporima troše na ovim neiskusnim i mladim vukodlacima. Bila je to neujednačena borba,na svakoj strani bi pao po jedan vukodlak dok nisu došli do kraja borbe,kada su svi pali na pod. Nekoliko trenutaka nakon toga započeli su obredi. Izgledalo je kao vještice mješaju svoje prste u taj ritual i spajaju Omege sa Bhetama. Od sada ,u ovom trenutku u ovoj prostoriji nisu bile Bhete i Omege,sada su bile samo Bhete!
POSEBNO OBRATITE PAŽNJU NA OVAJ DIO!
Oko vođe njhove vrste su se okupili ratnici. Ona bića koja vukodlaci ne mogu pobjediti. Ona ista bića koja čitaju vukodlacima misli,no sada imaju problem. Mogu pročitati misli samo onima što su do nekog trenutka bili Omege. Ne znaju ima li preživjelih vukodlaka,dolaze li u taj mistični grad,Forks ili leže mrtvi na istom mjestu gdje su ih ostavili prije par godina. Bila je to bitka za prevlast,vukodlaci su sudili ta bića jer ne daju privatnosti ljudima s njihovim mislima. Odlučili su ih napasti,no nisu znali da im i dalje mogu misli biti pročitane. I to je jedina greška koju su napravili,nisu obraćali pažnju na nešto što oni uvijek koriste,sposobnost čitanja misli. Sigurno se pitate tko su ta bića,nepobjediva bića koja će biti okrutna do zadnjeg svog daha. To su anđeli,pali anđeli. Pali anđeli bijaše protjerani iz raja jer iznevjeriše Boga,svoga stvoritelja. Kao kazna,BOg ih je poslao na zemlju,ali prije toga im je oduzeo krila. Sada umjesto krila na leđima imaju ožiljak u obliku naopakog slova V. Jedna ogromna vojska se također približava Forksu,no oni neže brzo stići. Tek će doći u lipnju,za tri mjeseca. A do tad,vukodlaci se moraju pripremiti za bitku stoljeća,za bitku povijesti. Jer će baš ta bitka presuditi tko će ostati na Zemlji,a tko posjetiti drugi svijet,ali ne Raj.
Evo,nadam se da vam se sviđa. Recite ako treba nešto promjeniti. Komentirajte i votajte,hvala.