Korán elaludtam ezért korán is keltem. Kihúztam a sötétítőt és megláttam a napfelkeltét.
"Hapcsú!"
Csúcs. Megfáztam. A torkom is fáj.
-Felkeltél?-kérdezi Trixx a szemét megdörzsölve.
-I-ge-en.-a hangom is elment. Ennél... várj ha kimondom vagy csak gondolok rá rosszabb lesz úgyhogy inkább halgatok. A tükörhöz lépek és egy élő-halott néz vissza rám. Ezen még a smink se segít. A legjobb ha itthon maradok. Felveszem a narancssárga fehér csíkos köntösöm és kimegyek az ajtón. Még mindenki alszik de muszáj beszélnem Irene-val vagy valakivel.
Benyitok Iren-ék szobájába és hangos horkolás üti meg a fülem. Irene úgy alszik, hogy még a nyála is kifolyt. Inkább hagyom aludni még őket 30 percig. Bezárom az ajtót és felmegyek a lépcsőn. Hirtelen megszédültem és nekiestem Scott ajtajának.
-Van itt valaki?-Scott kinyitotta az ajtót, én pedig beestem azon.
●●●●●
-Hangokra ébredek. A szemem még nem tudom kinyitni de a hongokat egyre erősebben érzem míg végül a motyogás párbeszéddé válik.
-Mikor ébred fel?-Irene.
-Nemsokára fel kell kelnie.-mondja egy ismeretlen hang.
-Lement a láza?-Gerald.
-Igen. 37 fokos. Semmi baja.-mondja az ismeretlen. Kinyitom a szemem de a nagy fényesség miatt rögtön vissza csukom.
-Felébred.-mondja Scott. Kinyitom a szemem és meglátom Iren-t, Gerald-ot, egy doktort és Scott-ot.
-Jól vagy?-kédezi Scott. Bólintok.
-Gerald-nak és nekem be kell menyjünk dolgozni de Scott itt marad veled rendben?-kérdezi Irene.
-Scott, te i-s meny-nyj su-uliba.-mondom ki nagy nehezen.
Nem ma itt maradok veled.-mondja Scott.
-Ne-em. Menyj. Írj ne-ekem jegy-zetet.-mondom neki.
-Na gyere Scott. Mi elmentünk. Szia.-mondja Gerald és kimennek.
-Kap egy kis fájdalom csillapítót és egy órán belül haza is mehet.-mondja a doktor.
-A ha-angom?-kérdezem.
-Egyen egy kis mézet.-mondja. Kiment és a doktor után rögtön bejött egy nővér.
-Szia. Ezeket a gyógyszereket be kell vennie.-mondja három különböző tablettát és egy pohár vizet a kezembe nyomva. Egy korty vízzel lenyelem a tablettákat és odaadom a poharat a nővérnek. Kimegy.
-Trixx. I-itt vagy?-kérdezem a szobában körülnézve.
-Igen.-előrepül a kabátom zsebéből.-Hogy vagy?-kérdezi a tenyerembe ülve.
-Jo ba-an. Nem va-agy éhe-es?-kérdezem. Nem vittem ma neki epret.
-Nem. Kibírom. Mikor megyünk haza?-kérdezi.
-Ne-em soká-ra.-mondom. A továbbiakban nem történt semmi érdekes.
Idő közben/ a Kidz+ stúdióban:
Köszöntök mindenkit a harmadik Feltaláló versenyen. Én Alec vagyok. Ismerkedjünk meg versenyzőinkel. Első versenyzőnk Mr. Gordon. Öné a szó.
-Én feltaláltam a világ legerősebb porszívóját. Ezzel a gombal kell bekapcsolni és ezzel ki.
-Csodálatos találmány. Második versenyzőnk Mrs. Lamboni. Mit hozott nekünk?
YOU ARE READING
Én mint szuperhős//LASSAN HALAD
FantasyEz egy miraculous story lesz. Elizabeth Vámospércsről költözik Párizba, ahol új élet (nem is olyan unalmas) vár rá. Ha kiváncsiak vagytok Elizabeth életére olvassátok el.