Kapitel 3: birthday gift?

92 8 1
                                    

jeg våknet av at mamma sto over meg og holder en bursdags kake, gave og vedsiden av mamma, sto Alex og CREEPEN?!! Den hersens bavian creepen!

Kakattefisk gjør han her?!.

"Ali?"
Jeg bråvåknet og satt meg fort opp i senga. Jeg kikket skremt rundt meg og øyene stoppet på en person, sittende i senga mi.

Ka i.....

«Ehh... gratulere med dagen!!!"
Smilte Mamma nervøst og strakte en muffins med et lys i og en gave mot meg.

"Mamma? Hva gjør du her? Trodde du var på jobb?" Jeg blunket flere ganger for å se om dette var en drøm eller ei. Men neida, dette var virkelig. Mamma var hjemme. Jeg så sjokkert på mamma, samtidig som det kjentes et stikk av glede ta over kroppen, som utvidet et stort smil rundt munnen min.

«Tror du serr jeg går glipp av datteren min sin 16 bursdag?! Så dårlig mor er jeg ikke" lo hun lattermildt.

En ting jeg liker med Mamma, er at hun er en sånn type som ikke er for overbeskyttende men mer kul type, om du skjønne hva jeg mener.

«Men alikavel, har du fri idag?» jeg såg forhåpningsfull på mamma.

"Nei dessverre, men jeg fikk en lang pause for å komme her. Sang bursdagsangen minst 3 ganger men du voknet ikke! Ble det sent igår?"
Kul men streng.. sometimes.

Ehh, kanke fortelle hun om hendelsen med drittsekken! Ho komme til å tro æ har funnet på en unnskyldning og at æ og han er sammen. Får prøve sjangsen med å lyve da...

"Tja... lest i en bok og glemte klokka"
Løy jeg.
Pls gå på den, pls gå på den!!

«Hmm" hun stirret på meg og reiste et øyenbryn.
"Uansett, trodde du ble sur på meg for å synge bursdags sangen siden du sa noe med hersens bavian creep...?"
Jeg sperret opp øyene.
Ok så det var bare en drøm da?...

hvorfor har jeg disse rare drømmene!!!

"Huh?.. vent.. oja! nei! Sa det ikke til deg! Haha, drømte om noen drittsekker som mobbet meg osv..» løy jeg igjen, alt henger sammen så kanke akkurat si jeg drømte om en creep som vekket meg med hun og Alex! For da må jeg også forklar hvem han er. Kunne like så godt bare skriv en bok om alt dette!

Da må jeg fortelle aaaaaaallt! Neinei. Jeg er egentlig ikke en lyvepadde, men dette er LITT spesielt..
"Uansett! Grunnen til jeg kom var gratulere med 16 årsdagen, babe!" Hun rakte begge hendene til meg, i venstre hånden var det en muffin med halvbrent lys i,  høyre hånden var det en rektangel pakke. Ikke så stor men jaja.

"Offf mamma daaa, det er rart når du kaller meg babe" lo jeg å blåste ut lyset.
"Jaja, bare åpne gaven nå" hun smilte, men denne gangen var det et alvorlig smil. Rart...

jeg tok gaven og åpnet den.
Det var en rektangel, medium stor boks i tre, det var mønstrer i gull rundt skrinnet. På midten sto det;

"Whi-Va Kji mei..? Hva betyr det?" Jeg såg spørrende på mamma som hintet at jeg skulle åpne den.
Jeg såg sikkert ut som et lite spørsmål tegn i hennes øyne nå...
men, jeg åpnet skrinet.

Inne i skrinet var det et gylden gull nøkkel smykke. Det var mye mønstrer på den og 4 grønne diamanter. En stor i midten, og 3 småe under. (Bilde under)

 (Bilde under)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
LostDonde viven las historias. Descúbrelo ahora