Pohled Rosie
Věděla jsem že můj Tinus by dobrovolně nepolíbil mou sestru. V noci jsme si totiž povídali o holkách a o našem vztahu a tak. A říkal že má sestra není vůbec pěkná.Tinus odešel s kříženými nohy a s červeným obličejem.
,,Rosie, co kdybychom zašli na pouť? Když dneska jedem domů tak bychom si to mohli užít po tom nedorozumění"
Šáhl mi Mac na rameno a usmál se.
,,Jasně! To by bylo super, ale počkej něco si musím vyřídit"
Mrkla jsem na Mace ten jen přikývl sedl si na gauč, a vytáhl si mobil s kapsy.Nadechla jsem se a vyšla jsem z pokoje, setřela jsem se s Tinusem.
,,Lásko kde jdeš?"
Chytil mě za ramena a podíval se mi do očí. Po celém těle se mi nahnala husina, i taková obyčejná věc umí se mnou udělat tohle.
,,Musím jít ještě dolů, nic jinýho"
Pohladila jsem ho po hřbetu ruky , otočil se a vešel do mého pokoje.Sešla jsem dolů a uviděla jsem tu svini. Hellen. Seděla na gauči , nohy položené na mém časopisu který ležel na stolku, dívala se nejspíš na nějaké vtipné videa když se smála, měla dokonce na sobě i mé upletené ponožky!
Přišla jsem k ní a zatáhla ji za vlasy, až málem upadla na zem.
,,Co děláš?!"
Zaječela a v obličeji měla takovou aroganci.
,,Spíš co ty děláš! Tomu si říkáš sestra?!"
Naklonila jsem se k ní a čekala na odpověď.
Nadzvedla se a zašeptala
,,Jednou to udělám znova, ale i z bonusem"
Kousla se do rtu a hlasitě se zasmála, to už jsem nevydržela a chrstla jsem na ní varný čaj, který měla položený na stolku.
,,Uvař se krávo!!"
Zakřičela jsem a hodila jsem na ní i hrníček. Vstala, je asi o 10 cm větší než já, takže s ní šel trochu strach, ale v tu chvíli jsem se cítila jako obr který se ničeho nebojí.
,,Cos to udělala!! Vždyť to mělo tak 70stupňů!!"
Slyšela jsem dvojnásobné kroky na schodech.
,,Co se to tu sakra děje?!"
Vykoukli kluci z rohu.
Hellen hned spustila že jsem na ní zaůtočila a že jsem jí spálila atd...
Chtěla jsem na ní ještě více křičet ale jsem preci moudřejší.Ahojky sluníčka❤
Další kapčaaaa😅
Ale po hodně dlouhé době...víte jak jsou prázky tak nic se mi nechce dělat😕😅snad chápete❤💪
Tak čusky!😛
ČTEŠ
❤FOREVER❤/M&M Dokončeno
FanfictionJedna 14tá holka jménem Rosie bydlí v New Yourku a hrozně moc ji jde aerobik💜. Jednoho dne si jeden mladík přidá Rosie do přátel...Rosie mu příjme žádost, prvně si ho nebude zas tak moc všímat...ale po pár tydnech zjistí že je úplně jinačí než si m...