Nemohla jsem přestat brečet, Hellena mi kazí celý můj život, dalo by se říct že i moje matka protože nic neřeší
Z pláče mě už začaly štípat oči, když vtom mi někdo napsal na Mess, podle kolonky jsem poznala že to je Tinus.
M-Martinus
R-RosieM; Zlato...všichni tady dole řešíme ten případ, ale Hellena ti to kazí a vymýšlí si jak sviň. Vypadá to že tvoje mamka se přiklání ke straně Helleny :( pojď k nám a všechno vysvětli :*
R; Moje mamka se vždy přiklánila na stranu Helleny -:( ;(
Otřela jsem si poslední slzy do hřbetu ruky
M; :( To je mi líto...ale ukaž své matce že jsi silná a ze se nenecháš snadno rozhodit! :)
Musela jsem se zasmát, vstala jsem z postele a zamířila si to ke koupelně abych se trochu upravila. Vyndala jsem si z huby vlasy, pod očima jsem si odlíčila šmouhy od řasenky a učesala si rozcuchané vlasy.
Zatla jsem pěsti a šla dolů, hned když mě Tinus viděl mě šel obejmout, při objímání mi pošeptal do ucha.
,,Buď silná"
Nenápadně jsem přikývla a šla si sednout na proti Helleny, až teď jsem si uvědomila že jsem to dělat neměla, protože málem jsem se poblila z jejího ksichtu.
Mamka něco dořekla Helleně a v tu ránu se na mě koukla.
,,Před chvíli jsme tady rozebíraly ty hádky a tak dále, už dlouhou dobu pozoruji že se pořád hádate..."
Usmála jsem se a na to odpověděla.
,,Kdo by se s ní nehádal, vždyť se na ní podívej jak dělá ze sebe neviňátko, a přitom je to zrůda sama o sobě"
Ukázala jsem na ní a přitom se ironicky usmála. Hellena se rozbrečela svým umělým pláčem a dala hlavu do dlaní, mamka jí začala hladit po zádech a utěšovat ji. To by spíš měla dělat mě ale ok.
,,Proč se k ní tak chováš?"
Podívala se na mě mamka s hnuseným obličejem, prostě se na mě dívala jak na retarda. Zatla jsem pěsti a zuby jsem dřela o sebe.
,,Ty to nevidíš?"
,,Co Rosie"
,,Co mi to dělá ze životem? Vždyť kvůli této osobě nemůžu dýchat!!"
Už jsem mírně zakřičela, viděla jsem Tina jak si nervozitou kouše nehty.
,,Nejlepší by bylo kdyby se Hellena odstěhovala k babi, vsichni by žili šťastně a spokojeně."
Mamka se postavila a zrudla.
,,A co kdyby ses tam odstěhovala ty? Bylo by to pro všechny lepší!"
Vtuhle chvíli jsem naštvaná nebyla...teď jsem byla opravdu sklamaná a smutná, slzy se mi draly na povrch.
,,Teď si mi naznačila že mě nemáš ráda"
Skopila jsem hlavu dolů, mezitím mi slané kapky padaly na rifle.
,,A co když to tak je?! Opravdu se chováš děsně! "
,,A víš ty co?!..."
Postavila jsem se, Tinus za mnou přišel a chytil mě za ruku.
,,Když mě teda, jako svoje vlastní dítě nemáš ráda, tak se chci odstěhovat k babi!"
Běžela jsem nahoru, mamka mě chtěla chytit za triko ale to se ji tak trochu nepovedlo, kvůli mým aerobickým cvikům které mám už pečlivě naučené. Kluci běželi za mnou jako praví kamarádi, mám je opravdu ráda. Jakmile jsem dorazila do pokoje tak jsem si vytáhla svůj největší kufr a začala do něj házet potřebné věci.
,,Já..."
Nedořekl to Tinus a já ho objala.
,,Moc se ti omlouvám že si ty hádky musel slyšet, i tobě Maci, cítím se trapně"
Zasmála jsem se a přitom mi po tváři stékaly proudy slz.
,,V pohodě, my to známe"
Řekli sborově. A dál jsem si balila potřebné věci.
,, je mi tě líto, tvoje matka ti nevěří a ještě k tomu ti řekla do očí že tě nemá ráda"
Řekl smutně Mac sedl si na postel a sklopil hlavu dolů, mezitím mi Tinus hladil rameno.
,,Jste ti nejlepší kamarádi na světě, můžu vám ve všem věřit"
A hromadně jsem je objala.
Cs lidi💟👌
Je zde nová kapča...je trošičku nudná tak sorry😔🙏
Budu ráda za vote a pěkný com.💓💓💓
ČTEŠ
❤FOREVER❤/M&M Dokončeno
FanfictionJedna 14tá holka jménem Rosie bydlí v New Yourku a hrozně moc ji jde aerobik💜. Jednoho dne si jeden mladík přidá Rosie do přátel...Rosie mu příjme žádost, prvně si ho nebude zas tak moc všímat...ale po pár tydnech zjistí že je úplně jinačí než si m...