,,Děkuji vám paní, nevím jak vám mám poděkovat"
,,to nestojí za řeč..ráda pomáhám lidem"
.,.,.
Pomalu jsem otevřela oči. Máma, babička a ta hodná paní na nás zíraly.
,.Ach Rosie, ty ani nevíš jaký jsem měla strach!"
Babička mě ihned objala.
,,Rosie!"
Rozbrečela se moje mamka ještě víc. Hromadně mě přitiskli k sobě.
,,ee. Ahoj"
Podívala jsem se za sebe kde seděli kluci. Potichu seděli a dívali se okolo. Nejspíš se cítili trapně. Takoví chudáčci.
,,Tak.."
Spráskla ruce paní a zasmála se.
,,Tak já už pojedu..mám spoustu práce"
Kluci vystoupili z auta a všichni jsme paní poděkovali. Odjela a my jsme se rozešli k domu od babičky. Mamka mě držela za ruku. Vypadala naštvaně, šťastně, ale hlavně zmateně. Marcus mě chytl takže jsem se sevlékla zmamčiného sevření.
,,Čekej mami. Kluci chcou asi něco říct"
Mamka kývla a usmála se, měla skleněné oči.
,,Ehm..Rosie. Jak to bude s námi.. Rodiče o nás mají určitě strach."
Řekl Marcus a Tinus jen kýval hlavou.
,,No jo...určitě mají strach. Co budeme dělat?"
,,Zavolám taťkovi.."
Řekl nervózně Tinus a a popošel od nás dál aby se mohl soustředit na telefonát. Tinus vypadal zmateně když volal, prvně byl smutný, potom šokovaný a pak...se začal smát radostí. Položil hovor. Šel k nám, byl uvolněný,a usmíval se.
,,Co je Tino?"
Řekla jsem a taky jsem se usmívala, Mac si nervozitou šulal triko do ruličky.
,,To mu neuvěřite, Taťka říkal že o té situaci ví. Přijede za námi."
,,Co je na tom tak super?"
Sevřel Mac rty do linie a koukal se nepřetržitě do Tinusových očí.
,,Ale přijede se stěhováky. A říkal že budem bydlel o 1 ulici dál než vy!!"
,,Takže budete bydlet jakoby vedle nás?"
Vykulila jsem oči a rozbušilo se mi srdce.
,,Ano! Taky to nechápu"
Skočila jsem na Tina a ten mě chytil pod zadkem. Dala jsem mu dlouhou pusu. Byla jsem tak ráda. Mac tam skákal a objal nás, pak jsme šli do domu protože nám byla zima.
..❤
ČTEŠ
❤FOREVER❤/M&M Dokončeno
Fiksi PenggemarJedna 14tá holka jménem Rosie bydlí v New Yourku a hrozně moc ji jde aerobik💜. Jednoho dne si jeden mladík přidá Rosie do přátel...Rosie mu příjme žádost, prvně si ho nebude zas tak moc všímat...ale po pár tydnech zjistí že je úplně jinačí než si m...