♡18♡

97 11 0
                                    

Vzbudila jsem se se šílenou bolestí hlavy, zaostřila jsem zrak a postupně jsem si uvědomovala kde jsem. Byla jsem v zatuchlé dodávce. Všude okolo byly nějaké bedny a u nich spali kluci, nechtěla jsem je budit aby to nebylo ještě komplikovanější, byla tu tma takže jsem moc neviděla ale i přes to jsem vstala. Dodávka s sebou házela všude do stran takže jsem s sebou házela taky. Po chvíli se dodávka zastavila, teď přišla má chvíle. Rozběhla jsem se k vratům od dodávky a začala jsem silně bušit. Byla jsem tak naivní že jsem si myslela že to otevřu, místo toho jsem probudila kluky.

,,Rosie, my... kde to jsme?"

Přes patrné světlo které prusvítalo přes škvírky jsem uviděla Tinuse jak na mě zírá, mezitím Marcus se díval všude okolo. Než jsem cokoliv chtěla říct tak se dveře od dodávky otevřely. Silné světlo nás všechny ohromilo, mezitím než jsme rozostřili nás někdo chytil za ruce, byli to nějací silnější chlapi z huňatými vousy a černým oblečením. Nezkoušela jsem se bránit z jeho sevření, protože vím že by to dopadlo blbě, kluci nejspíš mysleli na to samé jako já protože se vůbec nehnuli, civěli na jedno místo. Dostali jsme se na jednu dlouhou chodbu, podle starého příslušenství a obrazů jsem uhádla že je to nějaký starý dům, možná opuštěný. Ti týpci nás všechny tři postavili do linie. Tinus vypadal ještě v pohodě na psychickou stránkou ale Marcus, taková rozklepaná chudinka, obadva jsem chytla za ruku když vtom se před námi rozletěli dveře.

Cs💓👌

Je tu kapitolka s kratším rozsahem. Díky za podporu. Pápá příště. 😛😎

❤FOREVER❤/M&M       DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat