💞19💞

78 9 6
                                    

My tři jsme se tak zlekli že jsme nezůstali na místě, já jsem spadla, Tinus jen vykulil oči a dal ruce přes sebe a chudinka Marcus se sesypal na zem. Nejspíš omdlel. Chlapi nás přejeli pohledem a jen zafuněli, Marcuse nechali jen tak ležet na zemi. Prede dveřmi stál ještě větší chlap než ti podygárdi, ale ten neměl vousy a byl plešatý, takže takový holý knedlík.

Šel směr k nám, Tinus se furt díval na Mace a potichu říkal jeho jméno, vypadalo to, jakoby se chtělo Tinusovi brečet. Pořád jsem držela Tinuse za ruku. Když ten týpek přišel k nám tak začal mluvit na ty godzily nějakým jiným jazykem. Nejspíš francouzky. Teď jsem to nevydržela a sklonila jsem se k Macovi, to samé udělal i Tinus, opravdu měl slzy na krajíčku.

,,Myslíš že bude v pohodě?"

Zeptala jsem se Tinuse a párkrát jsem pleskla Mace přes tváře.

,,Určitě, jen, jen omdlel"

Ironicky se na mě usmál, hodně ironicky. Chlapi domluvili a ihned si mě jeden vzal do náruče. Tinus se zvedl a chtěl mě z jeho náruče vyprostit, ale marně, ta godzila mu dala facku a Tinus se svalil k zemi.

,,Neeee, to nemůžete udělat!"

Zkoušela jsem se bránit ale marně. Godzila vzala Tinuse do náruče a druhá godzila Mace. Holohlavý knedlík luskl prsty a ukázal na bíle dveře které byly od nás pár metrů. Zpanikařila jsem, začala jsem škrábat, pískat, kousat když vtom mi přilétla na obličeji rána, hned se mi do očí vlila tma.

Cs💟👌
Krátká...vím,ale i tak doufám že se líbí a jste sní spokojení. Moc vám chci poděkovat víc jak 700 předčtení a 102 hlasů...miwuju vás ;3

❤FOREVER❤/M&M       DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat