II. Jesteś bohaterem!

365 17 0
                                    

Przez jakiś czas o Szpaku żadnych wieści. Płyta ,,XI" nie okazała się zbyt wielkim sukcesem, została ostro skrytykowana w Internecie. Kilka lat już starsza dziewczynka codziennie przegląda Internet w poszukiwaniu jakichś wieści. I jest. W końcu coś znalazła. Piosenka ,,Jesteś Bohaterem". Klika w Youtube i zagłębia się w słuchanie. Słowo po słowie. Dźwięk po dźwięku. Każdy fragment jest jak lekarstwo dla ciężko chorego. Jak każdy łyk wody dla spragnionego. Jak kromka chleba dla głodnego. Geniusz w tej postaci. Piosenka idealna. I teraz refren. Pięknie wyciągnięte dźwięki. Każdy.
,,Jesteś Bohaterem". Tak. To Ty jesteś bohaterem. Dziewczynka zaczyna szukać informacji o tej piosence w Internecie. Same pozytywne opinie. Nawet jej rodzice po obejrzeniu są zadowoleni. Przekonali się do niego. Uff. Dziecko bierze oddech ulgi. Rodzice w końcu go zaakceptowali. Całe szczęście. Już nie uważają go za geja tylko za artystę. Tak miało być.
Każda fraza piosenki napełnia ją uczuciem szczęścia i pewnego rodzaju błogości. Słucha jeszcze raz. I kolejny. Każdy następny napełnia ją innego rodzaju pozytywnymi myślami i uczuciami. Tak, poczeka na jego płytę. Nie założyła jeszczem konta na Facebooku, nie może dołączyć do Oficjalnego Fan Clubu... Czeka na każde wieści...

Real hero ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz