III. Byle być sobą!- 2015 rok

278 14 0
                                    

W 2015 roku, a w sumie to pod koniec 2015 ukazał się drugi album Szpaka o tytule ,,Byle Być Sobą" dedykowany Jego mamie.
Na płycie znalazły się utwory takie jak ,,Byle Być Sobą",  ,,Rosanna", ,,Real Hero" czy ,,Ostatni Zakręt". Ta mała dziewczynka z pierwszego rozdziału skończyła już 12 lat, lecz nie utraciła miłości do Michała i Jego muzyki, która jednocześnie jest Jego pasją. Pierwsze co zrobiła po ukazaniu się krążka to pobiegła do sklepu z płytami i zakupiła ,,Byle Być Sobą". Nie mogła się doczekać aż umieści płytę w odtwarzaczu i zagłebi się w słuchanie utworów tego Jedynego i najważniejszego artysty.
Kiedy wróciła do domu, automatycznie rzuciła się na odtwarzacz do płyt aby chłonąć każdy dźwięk, każdą emocję ukrytą w piosenkach. Każda kolejna piosenka napawała ją szczęściem niewiadomego pochodzenia. Szczęśliwa, że to taki geniusz kryje się w drobnej postaci Michała? Być może. Bardziej napawało ją szczęście dlatego, że teraz każdego dnia będzie mogła słuchać nowych piosenek jej Mistrza.
Zagłębia się w słuchanie. Każda piosenka. Każdy dźwięk. Każde słowo. Idealne. Nie ma bardzuej pasującego słowa. Tak. Trzeba być sobą. Ten przekaz dziewczyna wykorzystuje w kolejnych latach swojego życia. Indywidualność. To jest słowo, które będzie pasowało do jej opisu w późniejszych latach jej życia.

Real hero ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz