Los tego koncertu był przesądzony od początku.
-Nie pojedziesz i koniec!- krzyczała często mama dziewczyny jak ta o to prosiła.
Nie traciła nadziei że jej prośby zostaną rozpatrzone inaczej... Na marne szły błagania...
Pewnej wrześniowej niedzieli mama bohaterki robiła obiad i słuchała radia. Powiedzieli, że do wygrania jest podwójna wejściówka na to wydarzenie. Trzeba wysłać SMS z rozwiązaniem zagadki. Bohaterka zgadła odpowiedź i wysłała wiadomość. Po losowaniu dzwoni do niej radiowy telefon i speaker mówi, że wygrała. Tutaj należy wspomnieć, że mama nastolatki zgodziła się na wyjazd pod warunkiem, że bilety zostaną wygrane, gdyż nie widziała szansy na to. Jednak Los przychylił się nastoletniej fance Michała.
Pojechała z tatą niesamowicie szczęśliwa. Znowu wraca do tego samego miejsca po paru innych koncertach. Koncert się rozpoczyna. Michał wygląda cudownie! Kilka akcji, zadowolenie Michała z tego, jakich ma fanów. Autografy rozdawane będą przy wejściu do oddzielnej części. Nastolatka podchodzi do Michała i nie może nic z siebie wykrztusić. Jedyne co przechodzi jej przez gardło to słowa "Kocham Cię Michał". Kiedy się uspokoiła prosi o zdjęcie. Daje mu buziaka w policzek, co jej Idol uwiecznia na selfie. Bylo idealnie i bohaterka nie żałuje, że tak wyszło.