8

23 1 0
                                    

-Ja ciebie też. Jesteś moim wszystkim.

-Głodna jestem.
-I zepsułaś atmosfere.

Poszłam do kuchni zrobić coś do jedzenia a David poszedł wybrać jakiś film pewnie horror. Zrobiłam popcorn i wzięłam cole i kubki. Wróciłam do salonu a David włączył titanic? Tego się nie spodziewałam. Naprawde. Położyłam sie na kanapie a on za mną. Obioł mnie ramieniem i pocałował w czubek głowy.

Ok. 2 godziny później.

-Dlaczego Rose nie przesuneła tego tyłka zmieścili by się we dwoje!!-zaczełam płakać i krzyczeć na na ten cholerny film!
- Ej spokojnie!

Popatrzyłam na niego jak na idiotę. On się tylko zaśmiał i zaczął mnie całować

 On się tylko zaśmiał i zaczął mnie całować

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-David nie śpieszmy się.
-Okey.
Ide się wykąpać-powiedziałam
Poszłam do łazienki rozebrałam się do naga i weszłam pod prysznic. Od razu namydliłam ciało żelem truskawkowym. Podczas spłókiwania żelu poczułam ręce na moich biodrach. Przestraszona odwróciłam się do człowieka, który mnie dotknął. To David. Naszczęście. Zaś zaczął mnie całować a ja oddałam pocałunek. Obydwoje byliśmy goli. Cali goli. Złapał mnie za pośladki i podniósł mnie do góry a ja owinełam nogi wokół jego bioder. Zaczął iść w stronę mojej sypialni. Ostrożnie położył mnie na łóżku i zawisł nademną. Zaczął mnie całować, ugniatać piersi i doprowadzać do szału. Z spodni, które leżały na ziemi wyciągnął prezerwatywe. Odcioł góre zębami i naciągnął na swojego członka. Delikatnie we mnie wszedł i zaczął się poruszać. Zaczęłam jęczeć. Po chwili doznałam orgazmu.

-Kocham cię-Powiedział David.
-Ja ciebie też, miało być nie śpieszmy się a uprawialiśmy seks.

Nastoletni romans❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz