Aż nagle.... Zobaczyłam kogoś kogo nie chciałam wideć do końca życia. ADAM VOLF... Mój były chłopak,który mnie zgwałcił 4 razy...
David widząc moją reakcje czyli łzy spływające ciurkiem po moich policzkach.
- Co się stało?.... Kochanie??...
- Tam...m t-t-ten c-c-c..ło..o-opak to mój były, który mnie cztero krotnie zgwałcił.... -Zaniosłam się płaczem....
David mnie przytulił i szeptał uspokajające słowa, które w jakiś sposób pomogły. Adam mnie zauważył o nie... Zaczął się śmiać patrząc na mnie. David nie wytrzymał podbiegł do Adama i tak mu zasadził butem w ryj, że teraz to ja się śmiałam w niebo głosy. To było nie do opisania. Jego mina. Możeczie sobie wyobrazić.*** następnego dnia***
Dzisiaj jest hallowen i urodziny Davida. W szkole jest organizowany bal. Obudziłam się szybciej od Davida aby zrobić mu śniadanie. Ubrałam seksowną bieliznę( zdj. W mediach 👆) poszłam z tacą do góry.
*David pov
Obudziły mnie pocaunki po twarzy przetarłem oczy i zobaczyłem Karolin w... Ja pierdziele mój kolega się od razu obudził. ( chyba nie musze mówić jak to się skończyło😏😏)
Po sami wiecie czym. Poszedłem się ubrać. Za godzine wyjeżdżamy na bal halowwenowy( nwm jak sie pisze czyta sie halołinowy)
Ja się ubieram za policjanta a za co Karolin nie wiem za co..50 minut później.
Czekam na Karolin przed autem. Jest to jej auto i tak karolin na prawko.
Po chwili przyszła w jakimś płaszczu, który zakrywa cały jej strój.
Gdy dojechaliśmy na bal Karolin poszła zdjąć płszcz przyszła około 10 minut później.
OO fuck. Fuck! Fuck!
Robi to specjalnie! Nie lubi mnie.
Carolin szła przedemną i przez przypadek upuściła bicz więc się po niego schyliła nie ma na sobie majtek. Nie no genialnie... Moge umrzeć? Moge? Okey nie...
CZYTASZ
Nastoletni romans❤
RomanceOpowieść (w większości) z mojego życia... Dziękuje za okładke mojej koleżance i bff nr 1 emi😀@MrsPanihatake