Elva

1.1K 26 3
                                    

My: Spelning på Gröna Lund

6 månader senare

PrinzessMy; GRÖNAN hoppas ni är redo för Hovah,detta kommer bli maxxat🎉 Be there!Taggat: Hov1

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

PrinzessMy; GRÖNAN hoppas ni är redo för Hovah,detta kommer bli maxxat🎉 Be there!
Taggat: Hov1.se och 4 andra
Gillat av: Prinzaugustt,AxelJiggy och 12367 andra

Prinzaugustt; Med dig bakom scen kommer det bli helt perfekt❤❤
CAnderssxn; Längtar!! Bästa grabbarna
LudwigKronstrand;Kommer bli fett!!!
Anvandare; My kom ut!!
AxelJiggy; Nu kör vi🎉🎉
DanteLindhe; Taggaaaaa😎🎉

Uppspelt säger jag hejdå till pappa och följer efter Chloé ur bilen. Chloé nästan studsar när hon går brevide mig påväg till huvudentrén. Omkring oss ju närmare vi kommer desto mer skriker tjejerna omkring oss mitt namn och vissa ropar till och med på Chloé. "Jag har bara varit tillsammans med Noel i ett halvår,inte direkt jag är kändisen bara för det." Jag vinkar glatt till alla tjejerna och även killar som ropar. Några skriker att jag ska hälsa killarna och vissa ropar till och med att dom vill ta bild med oss? Det känns så surrealistiskt. "My! Kan jag få en bild?" En tjej omkring tre år yngre än mig sträcker ut sin hand och jag stannar till. En bild kan väll inte skada? "Chloé du kan ringa Axel så länge." Hon nickar och jag går över till tjejen och hennes grupp kompisar. "Hej! Hur mår ni?" Jag kramar om de fyra tjejerna som sitter längst fram i kön och väntar tålmodigt. "Jag mår jätte bra,du är så mycket finare i verkligheten! Inte konstigt Noel blev kär i dig." Generad blir jag genast varm i ansiktet och kliar mig i nacken. "Åh tack." Ännu en gång ger jag tjejerna ett leende och poserar för deras bilder. "Shuu!" Ropar Axel och kommer ut genom grinden. "Shuu." Skrattar jag och kramar om honom vänskapligt. "Du Axel vissa har ju med sig grejer kan vi inte ta med dom? Jag tar på mig ansvaret om ni får skäll." Till en börjar ser han ut och tänka innan han ger oss två tummar upp. Chloé ger mig en high five och vi går sedan och plockar åt oss saker människor tagit med sig i hopp om att kunna ge killarna. "Skynda er nu grabbarna är otålig!" Axel lägger en arm över mina axlar och jag ser i ögonvrån hur massa tar foton. Noel vet Axel är som en storebror så inga problem där. "Hejdå! Ha så kul i kväll alla det kommer bli grymt." Jag vinkar hejdå och smyger sedan in bakom Axel och Chloé in till Gröna Lund. I kassan får vi band och backstage pass som jag glatt tackar för även om min famn är full utav presenter. "Älskling!" Noels röst hörs igenom hela backstage och han kommer springandes mot mig. "Akta Noel! Jag har presenter till er." Jag tittar ut bakom berget av saker och räcker över alla saker till Noel. "My envisades med att ta med alla saker fansen har med sig." Suckar Axel och klappar mig på axeln. "Jaja,lite snäll får man väll vara!" Protesterar jag och höjer ögonbrynen. Noel ger mig ett stolt leende och en puss på kinden innan han följer efter Axel bort mot de andra killarna. Chloé kollar förvirrat efter killarna och sedan mot mitt håll. Jag ger henne en axelryckning och traskar sedan efter Noel och Axel. Bakom scenen är det hektiskt och alla springer omkring hej vilt. "Ludde vart tog Noel vägen?" Jag knackar Ludwig på axeln där han står helt inne i sin telefon. "Runt hörnet,han skulle lämna saker i rummet." Med en tumme upp svänger jag runt hörnet och öppnar dörren där det står Hov1 på ett papper. "Noel?" Med en lätt putt öppnas dörren och jag kliver in. Noel tittar upp ifrån soffan där han ligger utspridd. Hans ansikte skiner upp och han räcker över sina händer mot mig vilket jag glatt accepterar. Försiktigt reser han sig upp och lutar sin panna mot min. Inne i rummet är det knäpptyst förutom våra andetag och ljuden bakom dörren verkar försvinna. Det är bara han och jag. "Du är så fucking fin." Noels röst är tyst och försiktig. "Det är du som är fin." Mitt leende är så brett att det känns som att min mun kommer spricka. Uppspelt kysser jag Noel försiktigt vilket han besvarar och trycker min kropp närmare sin egen. "My? Ha-" Chloés röst hörs ifrån dörröppningen men två sekunder senare hör jag hur dörren stängs lika snabbt igen. "Förlåt! Förstörde jag er stund nu?" Jag och Noel ger varandra en blick innan vi båda två börjar skratta högt och Chloé öppnar dörren igen försiktigt. "Är det säkert?" Hon tittar fram bakom dörren och går sedan in när hon märker att vi står och skrattar. "Chloé det var en puss ingen porrfilm." Får Noel ur sig och höjer ögonbrynen mot henne. "Jag vet men ni umgås aldrig ensamma längre för vi andra förstör alltid så nu skäms jag. Jätte mycket." Som vanligt rabblar hon och jag måste gå fram och täcka för hennes mun för att det ska få ett stopp. "Chloé,min allra bästa vän. Jag följer med Noel hem ikväll så det är lugnt. Vi får ensamtid på ett eller annat sätt." Säger jag och kramar om henne. "Kom nu! Dom ska ut om två timmar." Jag hoppar upp på Noels rygg och han springer ut ur rummet med Chloé skrattandes bakom oss. Jag kan inte fatta att min pojkvän ska spela på Gröna Lund tillsammans med mina närmsta vänner om två timmar.

__
Resten kommer i nästa kapitel för vill inte blanda perspektiv i kapitlen oki bra puss

Rosor utav plast | n.fDonde viven las historias. Descúbrelo ahora