Tolv

1.1K 26 0
                                    

Noel & Instagram: Gröna Lund

Bakom scenen är det högljutt och nervöst studsar jag på benen. Vi ska upp och spela om 10 minuter, det är helt sjukt. Chloé står just nu och pratar med Ludwig men om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vart My har tagit vägen. "Dante har du sett vart My tog vägen?" Jag går över till gruppen och Dante vänder sig om. "Ingen aning men tror jag såg henne smita ut vid scenen." Han pekar mot scenen där några är ute och ställer fram allt som kommer behövas. Jag mumlar tack och går sedan över till scen öppningen. Ute på scen står My och vinkar till alla som ropar hennes namn medan hon hjälper resten av arbetarna att packa upp vattenflaskorna vi kommer behöva. Jag tittar fram och genast blir skriken högre och jag måste motstå att sätta händerna för öronen. "Noel kom tillbaka vi ska ut typ nu!" Ropar Ludwig och drar i kragen på min jacka. Axel klappar oss alla på ryggen medan My och alla som var ute på scenen kliver tillbaka in. "Lycka till stjärnan. Du kommer skapa historia." My ler och pussar min kind innan hon puttar mig mot scenen där dom andra redan sprungit ut. Energin är helt otrolig och det känns som om jag är på toppen utav världen när alla tusentals personer skriker våra namn. Vid scen kanten står Chloé och My, dom jublar lika högt som resten av publiken. "Damn du skulle sett oss!" Sjunger vi i kör och jag tittar ner på publiken vid kravallstaketet. Tjejerna sträcker ut sina händer och jag ger dom en skämtsam blinkning. Plötsligt står My och Chloé precis framför kravallstaketet vid våra vakter,fotografer och filmare. Mina ögonbryn höjs en aning men hon bara vinkar som i att jag ska sluta vara distraherad och fokusera på vad som sker på scen, så det är vad jag gör. "Noel,jag tror det är en grej alla här vill att du ska göra." Ludwig andas tungt i micken och alla skriker. "Vad?" Svarar jag förvirrat och rynkar ögonbrynen mot den svettiga killen. "Kyss henne!" Skriker han,Axel och Dante i kör vilket gör mig chockad. Vill dom att jag ska kyssa My framför alla? Det är tusentals personer här! Jag tittar ner på My som står som förstenad med knallröda kinder och munnen i ett sträck. Hon är lika obekväm med sånt här som mig men jag vill ju inte heller att människor ska tro jag inte vill visa upp henne för hela världen, för det vill jag. "My,älskling. Vågar du komma upp hit?" Min röst är hackig och jag ställer mig ner på ett knä för att sträcka över min hand mot My. "Har jag något val?" Skrattar hon och tar min hand. "Öh ja detta är ju inget vi brukar göra för det är lite för cliche men vad gör man inte för sina fans?." My skrattar tyst innan hon ställer sig på tå och kysser mig framför alla. Genast blir det höga skrik och My drar sig snabbt bak igen. Hon ger alla en liten vink innan hon hoppar ner ifrån scenen igen och ställer sig brevide Chloé och vi fortsätter spelningen. Jag kan inte fatta att Ludwig fick oss att göra det där.

 Jag kan inte fatta att Ludwig fick oss att göra det där

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

PrinzessMy: du är MAGISK. 💕
(Tack grönan för en underbar kväll! Nu blir det semester tjoho🎉)
Taggat: Hov1.se och 4 andra
Gillat av: Prinzaugustt,AxelJiggy och 15678 andra

Anvandare; NOEL❤❤
LudwigKronstrand; Det var maxxat!!!
Anvandare2; Du och Noel var så söta!! Älskar dig💖💖
CAnderssxn; Alltid 110% på scen! Bästa grabbarna
Prinzaugustt; Jag älskar dig💙
DanteLindhe; Mästerfotografen My Nyquist strikes again😉
AxelJiggy; Kommer sakna dig och prinzen,hur ska vi klara oss utan er i 1,5 vecka!
PrinzessMy; @Anvandare2 Love u 2!😘
PrinzessMy; @LudwigKronstrand @CAnderssxn Maxxat till 1000
PrinzessMy; @Prinzaugustt och jag älskar dig!💖
PrinzessMy; @DanteLindhe jag är bäst. @Axeljiggy hur ska jag klara mig utan min storebror 😪

___
Huhi nu blir det massa chliche kärlek men vänta bara på vad jag har planerat😈 & tre kapitel på en dag? Klapp på axeln någon?
Följ mig på Twitter btw; @HemmingsWxsted

Rosor utav plast | n.fOù les histoires vivent. Découvrez maintenant