Şuan gece saat 3 civarı , nedenini bilmediğim bir şeyden ötürü korkuyordum ve uyuyamıyordum . Bir an acaba Burak'ı arasam mı diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Çünkü arasam ne değişecekti. Bu saatte yanımda gelemezdi ya. Mecbur sabah olmasını bekleyecektim. Bir bardak su almak için mutfağa gittim. Tam suyumu içecekken evin arka odalarından bir ses duydum. Sanki biri serçe bir cisme vuruyordu. Ama evin içinden geldiğine emindim. Çok korkuyordum ama sesin geldiği yöne gitmeliydim. Elime sert bir cisim aldım ve yavaşça sesin geldiği yöne doğru ilerledim. Ses inanılmaz şekilde odamdan geliyordu. Daha 5 dakika olmamıştı odamdan çıkalı. Eğer odamda biri varsa ne yapacağımı bilmiyordum. Odama girdiğimde seslerin dolabımın içinden geldiğini farkettim. Bir an açmakla Burak'ı aramak arasında kaldım. Burak'ı arasam o gelene kadar evde neler olabileceğini düşünemiyorum . Ani bir gelişmeyle hiç düşünmeden dolabı açtım ve o anda sesler kesildi . Üstelik dolabımda boştu . Korkuyordum. O gece uyuyamadım sabah olunca kapım çaldı Burak gelmişti. Dün gece iyi uyuyup uyumadığımı sordu. Ne diyeceğimi bilemedim. Ona doğruları söylemeliydim. Dün gece olanları anlattım. Keşke beni arasaydın dedi. Bir daha böyle bir olay olursa arayacağımı söyledim . Ve ayrıldık. O çarşıdaki işini halletmeye ben ise Ada'ı ziyaret etmeye mezarlığa gittim. Ona içimi döktüm ve mezarlıktan ayrıldım. Yolda arabayla giderken başka bir mezarlıktan geçiyordum. İçimi garip bir his kapladı. Mezarlığa doğru bakıyordum. Kafamı çevirmemle kara bir varlığa çarptığımı gördüm. O benim son gördüğüm an oldu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞKENCE
Terrorkumsal bir araba kazası geçirir ve kendini bilmediği bir odada bağlı olarak bulur.Daha sonra başına gelen kan dondurucu olaylar siz okuyucuların nefesini kesicek kadar korkunç.