Kadın gidince bir an hiçbir şey düşünemez oldum. Aklım başıma gelince buradan kurtulmak için etrafıma bakındım. O an havada çığlıklar yükseliyordu. Yanı başımdaki masada bir makas ve içinde bir sıvı olan iğne vardı. Bunun benim için hazırlandığı şüphesizdi. Elimi telden kurtarmaya çalışırken nerdeyse bütün kolum parçalandı. Canım acıyordu ve kolumdan kanlar akıyordu. Ama bunu yapmak zorundaydım. İlk önce kadının benden uzakta olduğundan emin olmak için kafamı uzatabildiğim kadar uzattım. Ama göremedim. Kadın çığlıklarından başka bir odada olduğunu varsayıyordum. Masadaki makası aldım ve telleri kesmeye çalıştım. Biraz zor oldu ama tellerin yarısını kestim ve ayağa kalktım. Yürümekte biraz zorluk çekiyordum. Duvardan destek alarak kapıya doğru gittim. Kadın buraya yaklaşıyordu. Bir anlık panikle koşup iğneyi aldım ve kapının yanına sakladım. Bir elimde makas bir elimde iğne vardı. İğnenin kapağını açtım. Kadın kapıya gelip yokluğumu fark edince topallayarak içeri girdi. Girer girmez iğneyi batırdım. Ve sıvıyı enjekte ettim. O soğuk tenini ellerken neredeyse korkudan bayılacaktım. Kadın afallayınca odadan çıkıp koşmaya başladım. Beni gören diğer kadınlar beni kurtar diye bağırıyordu. Ama bunu yapamazdım. Ağlayarak koşmaya devam ettim. Dışarıdan gelen bir ışık gördüm ve o ışığa doğru ilerledim. Sonunda binadan çıkmıştım. Biraz ileride bir telefon kulübesi vardı. Oraya gittim ve Burak'ın numarasını çevirdim. Telefonu çok şükür ki açtı. Açar açmaz nerede olduğumu sordu. Kadını anlattım. Nerede olduğumu bilmiyordum . Etrafımdakileri anlatırken omzumun arkasında bir nefes hissettim. Ve bir ses işittim. Kaçacak yerim yoktu. Son duyduğum benden kaçamazsın oldu ve karnımda bir acı hissettim. Baktığımda bıçaklanmıştım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞKENCE
Terrorkumsal bir araba kazası geçirir ve kendini bilmediği bir odada bağlı olarak bulur.Daha sonra başına gelen kan dondurucu olaylar siz okuyucuların nefesini kesicek kadar korkunç.