Boldogság

3.4K 149 1
                                    

Ebéd után a fiúk elmentek edzeni, mi pedig meglátogattuk Zamárdi boltjait. Két óra nézelődés után fáradtan értünk vissza a házhoz.

- Mit csináljunk? Van, még csomó idő mire vissza jönnek a többiek? – kérdeztem.

- Medencézés?

- Megbeszéltük – átvettük a fürdőruhát, és kimentünk a medencéhez. Bekapcsoltuk a bluetooth-hangszórot, amit max hangerőre raktuk. Miután megszoktuk a medence hőmérsékletét, felfeküdtünk a gumimatracokra, ahol folytattuk a beszélgetést. Épp az All of me szám ment, mikor megérkeztek az edzésről.

- Sziasztok! – köszöntöttek minket.

- Hali!

- Mit csináltatok, míg mi edzettünk? – érdeklődött Nagyi.

- Vásárlás, és fürdés – mesélte a barátnőm.

- Na, az szuper. Mi is csatlakozunk szerintem, csak előtt meg fürdik mindenki – tájékoztatott minket Kádár.

- Jól teszitek. Ide érezzük a bűzötöket – mondtam nevetve.

- Ez nem vicces – vágta be a durcit Stieber.

- Nyugi Zoli, viccelt Szasza – nevetett tovább Lau.

- Menjünk inkább, és siessünk vissza – tanácsolta Lang. Hamar elment a délután, miután lejöttek a többiek. Fürödtünk, és játszottunk. 6 körül fölmentem fürödni, többiek meg lent maradtak. Mielőtt bementem volna a szobába, hallottam, hogy valami terv megvalósításáról beszélgetnek. Nem figyeltem rá, inkább bementem és megfürödtem. Mikor a fürdőből kijöttem Lau az ágyon ülve várt már.

- Mit veszel fel vacsihoz? – tette fel a furcsa kérdést.

- Amit eddig. Egy rövidnadrág és ujjatlan. Miért?

- Nem azt fogod, hanem ezt – háta mögül elővett egy gyönyörű piros ruhát.

- Wow - ámultam el – Miért ezt? Terveztek valamit?

- Mert ezt és kész. Gyerünk, vedd fel! Van 30 perced elkészülni.

- Oké – ráhagytam inkább, hanem mondja, el mi van, biztos jó okból teszi. Miután megcsináltam a sminkem, a hajam, felvettem a ruhát és a cipőt. szerencsére időben kész lettem.

- Na milyen? – mentem ki a fürdőből és körbe-körbe forogtam.

- Gyönyörű vagy! – ölelt át a barátnőm – Most bekötöm a szemed és lemegyünk.

- Rendben. Úgy sincs más választásom, ahogy látom.

- Pontosan, na gyere ide – bekötötte egy kendővel a szemem, és leindultunk. Mindig figyelmeztetett a lépcsőnél, majd ahogy leértünk elment mögülem.

- Vedd le a kendőt – szólt lágyan valaki a hátam mögül. Tudtam nagyon jól, hogy ez a hang kié. Áron, ezek szerint ő tervezte ezt el. Levettem és elámultam. Mindenhol gyertyák voltak, középen egy szív alakban volt beleírva, hogy: Sz+Á. Egyszerűn elképesztő volt. Többiek körbe álltak és néztek minket.

- Szasza, tudom elrontottam nagyon is. Sajnálom. Emlékszel mikor először találkoztunk az edzésen? Akkor szerettem beléd. Reméltem, hogy egyszer mellettem leszel és szeretni fogjuk egymást. Eljött az a pillanat mikor az enyém voltál és boldogok voltunk. Csak béna voltam, és elrontottam egy hülyeség miatt. Most viszont itt az alkalom, hogy bebizonyítsam, hogy szeretlek. Fogadd, el kérlek ezt – átadott nekem egy dobozt. Mikor kinyitottam nem hittem a szememnek. Egy karkötő volt benne, amire rá volt írva a kezdőtűink. Nem tudtam megszólalni, csak elkezdtem sírni – Ne sírj szívem. Szeretlek!

- Én is szeretlek téged – majd megcsókolt. Mindenki ujjongott és fütyült.

- Add a csuklód felrakom a karkötőt – feltette, majd megmutatta a sajátját. ugyan olyan karkötője volt. mint nekem. Csak neki kékben – Mostantól itt leszek!

- Nagyon remélem – öleltem át.

- Most viszont elmegyünk egy rendes randira, gyere – összekulcsoltuk az ujjainkat, majd elindultunk az étterembe. Újra boldog vagyok, amellett akit szeretek.


Egy aláírással indult (BEFEJEZETT)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن