Elfoglaltuk a helyünket, közben már elkezdték a bemelegítést a játékosok. A honvédnak volt előttünk a kapuja, így nem láthattuk olyan közelről őket. A barátnőm is imádja őket, látszott az öltözködésén is, mint nekem. Mint kettőnek Fradis sál a nyakán, zöld pulóver, egy hazai fehér mez, illetve zöld köröm. Nagyon jó idő van, így a kabátra ráültünk és néztük a Fradisokat, ahogy közeledett a kezdés. Egyre hangosabb lett a lelátó. Honvédosak hangja eltörpült a Fradisok mellett. Eljött a perc, a kezdő rúgás, amit egy 30-as férfi kezdett. Nagyon izgalmasan kezdődött, rögtön a 8. percben gólt lőttünk. A lelátón a szurkolók örültek, énekeltek. Utána szép támadások láthattunk minkét féltől, de többségében a Fradi birtokolta a labdát. Sajnos a 35. percben egyenlítettek. A fiúk kicsit letörtek, de folytatták tovább. A 44. percben felrúgják Vargát előttünk. Honvédos egy sárga lappal gazdagodott, míg felállt Roland. Ránéztek a közönségre, vagyis felénk, és észrevett minket a barátnőmmel, ahogy mindenkivel együtt beszólogatunk a honvédosnak. Könnyen észrevehetőek vagyunk, hiszen ketten voltunk lányok körülbelül a szektorban, majd visszafordult és Bödével, illetve Gerával beszélt. Ők is ránk pillantottak majd vissza a pályára. Szabad rúgással jöttek. Böde beállt a labda mögé, majd rárúgta. Egyik védő kifejelte, utána megszólalt a fél időt jelző síp. Mindkét csapat levonult, majd mikor álltunk volna fel, hogy lemenjünk innivalót venni, egy biztonsági őr jött hozzánk oda.
- Jó estét Hölgyeim! – mindketten rámeredtünk az őrre, majd Laura törte meg a csendet
- Jó estét! Valamit rosszat tettünk? – rám nézett, majd vissza az őrre.
- Nem, dehogy. A Fradi játékosai küldtek önökhöz, mert tetszett a lelkesedésük, és örülnének, ha találkozhatnának.
- Tényleg? – csodálkoztam el.
- Igen. Kérem, jöjjenek utánam!
- Elmentek ti, vagy menjünk mi is? – kérdezi Laura apja.
- Nem kell, nem lesz gond – mondom magabiztosan.
- Rendben, ha végeztetek, hívjatok! – mondta apa.
- Okés – mondta Lau. Elindult az őr, mi meg követtük, mint a jó kislányok. Szinte megkerültük az egész stadiont mire oda értünk az öltözőkhöz. Még 10 perc volt hátra a folytatásig. Az őr kopogott majd Thomas Doll nyitott ajtót.
- Guten Tag! – este volt, már de nem baj, ezt még megértettük. Majd sorra köszöntek nekünk.
- Sziasztok! – köszönt utolsók közt Böde.
- Sziasztok! – végül Varga Roland is köszönt. Mi mindenkinek visszaköszöntünk, majd bemutatkoztunk, így is maradt 6 perc még folytatódik a meccs.
- Látom nagy szurkolók vagytok – majd végig nézett rajtunk Böde.
- Igen, így van – helyeseltem – Múlt héten kaptam vissza a mezem, amit aláírtatok – mosolyogtam, ahogy Lau is.
- Az a tied volt? - vágott meglepődött fejet Gera.
- Igen – mondtam.
- De jó, hogy találkoztunk veletek – mondta Kleinheisler - Jó a szurkolókkal találkozni nem? – ezzel a kijelentéssel mindenki egyet értett.
- Menni kellene srácok – mondta Doll angolul.
- Meccs után találkozunk – szólalt Lau, majd kifelé indultunk.
- Várjatok! – visszafordultunk – Nem akarjátok a kispadról nézni a meccset? Nem érnétek már vissza a helyetekre. – ajánlta fel Böde.
- De igaz – ránéztem Laura, majd bólintott – Onnan nézzük.
- Gyertek velem! – mondta Radó. Elindultak kifelé mi meg követtük őket. Elfoglaltuk a helyünket, Radó mellett. Folytatódott a meccs. Még 45 percük van, hogy gólt lőjenek.
- Hajrá Fradi! Hajrá fiúk! –ordítottuk be egyszerre a barátnőmmel. Radó meg csak mosolygott és videózott. Ezt megjegyeztem. Csomó képet készítettünk, amik közül ki is raktunk egyet-egyet instára.
89. perc Gera viszi és gól. Mindenki ünnepel a lelátón, mi meg a kispadon. Radó nyakába ugrunk, őt nem zavarja. Meghalljuk a sípszót és vége a meccsnek. 2:1 a Fradinak. A fiúk még a pályán ünnepeltek, mikor már a Honvédosok az öltözőben voltak. 15 perc kellett nekik, hogy oda érjenek hozzánk. Beszéltek először az edzővel majd oda jöttek a kispadhoz.
- Na, milyenek voltunk? – kérdezi Varga.
- Nagyon jók – válaszol Lau.
- Tetszett nektek nagyon a meccs – mondja Radó, majd a telefonjából megnyitja a videót és megmutatja a csapatnak.
- Ne már Radó – biggyesztem le az ajkam.
- Nyugi hugi – mondja Böde, erre felkapom a fejem.
- Minek hívtál?
- Huginak. Talán gond?
- Dehogy, még senki nem hívott így, mert nincs tesóm – mondom, kicsit szomorkásan.
- Akkor már van – szögezte le Böde.
- Mi? – kérdezem vissza.
- Jól hallottad, mostantól a húgom vagy. Gyere ide – oda mentem és megöleltem, az izzadt tesómat.
- Köszönöm, ez sokat jelent nekem.
- Gondoltam.
- Na, menjünk öltözni és fürödni – mondja Kleinheisler, ezzel megszakítva a testvéri pillanatot.
- Rendben, addig maradtok itt? – kérdezi Gera.
- Persze – mondja Lau. Elindultak az öltözőbe, mi meg kint maradtunk. Felhívtuk az apukáinkat és szóltunk nekik, hogy hol vagyunk, és hogy jöjjenek értünk. Míg vártunk, kivettünk egy labdát a tartóból és elkezdtünk passzolgatni. Egész jók voltunk, bár nem profik. 15-20 percet játszhattunk mikor észrevettük, hogy figyelnek minket.
- Jól szórakoztok rajtunk? – kérdezem őket.
- Nagyon is, ahhoz képest jók vagytok – mondta Varga Roland.
- Akkor jó – szólt oda nekik Lau. Ekkor láttuk meg a szüleinket, akik a focisták mögül néztek minket.
- Szia apu! – mentem oda hozzá és megöleltem, a barátnőm is ezt tette.
- Hagy mutassuk be az apukáinkat – szólalt meg Lau.
- Ő itt Imi az én apukám – mutattam rá, majd az Lau apujára – Ő pedig Zoli.
- Nagyon örvendünk – mondta apu.
- Örülök, hogy megismerhettünk titeket – szólalt meg Zoli, kezet ráztak mindenkivel, majd elkezdtünk elköszönni.
- Nagyon köszönünk mindent– mondtam.
- Minden meccsen kint leszünk, amikor tudunk – ígérte Lau.
- Elvárjuk, már a család része vagytok. Még mielőtt elmentek, csinálunk közös képet? – kérdezte Gera.
- Persze, ki nem hagynánk – örvendeztem. Beálltak a srácok, utána mi is. Többen is fotóztak. Megbeszéltük utána, hogy átküldik a képeket, és hogy tartsuk majd a kapcsolatot. Végül mindenkit megöleltünk és elindultunk kifelé.
- Picur! – szólt oda nekem Böde, és vissza fordultam.
- Igen?
- Gyertek többször, és edzésekre is néha – kérlelt és boci szemekkel nézett.
- Ígérjük – mondtam, majd kisétáltunk a kapun. Véget ért ez a nap is. Csoda minden, ami történt. Mire haza értem, csomó értesítés érkezett facebookról és instagramról is. Vissza jelöltem mindenkit, és megnéztem a képeket majd lefeküdtem aludni.
Sziasztok!
Itt a folytatás remélem tetszik majd.
Szaszaa16
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy aláírással indult (BEFEJEZETT)
Fiksi PenggemarEgy lányról szól, aki Budapesten él a szüleivel. Imád focizni és lovagolni. Emelet szívesen olvas és hallgat zenét. Minden álma, hogy a kedvenc csapata aláírja a mezét, ami meg is történik. Innen kezdve nincs megállás. Új embereket ismer meg, talán...