Minden jó végre

3.2K 156 0
                                    

Arra ébredtem, hogy valaki simogatja az arcom. Szemeimet kinyitottam és megpillantottam Áront.

- Jó reggelt Csipkerózsika – köszöntött.

- Szia – felültem és megláttam Laut Bence mellett. Gondolom őt is hasonlóan kelthették fel.

- 3 óra, így gondoltuk, hogy felkeltünk titeket, hogy éjjel is tudjatok aludni – mondta Bence nekünk.

- Van lent kaja is – majd felálltak és magunkra hagytak.

- Sokat aludtunk – állapítottam meg.

- Igen, viszont a fejem nagyon fáj. Neked nem?

- De nagyon is. Öltözzünk fel, aztán menjünk kajálni, és persze gyógyszerért.

- Rendben – összeszedtük magunkat, majd lesétáltunk. Az ebédlőben volt mindenki, és hallgattak egy beszédet, amit Stork tartott.

- Jó látni titeket – mondta Stork.

- Most már minden rendben? – érdeklődött Nagyi.

- Persze, kialudtuk magunkat és minden jó – mosolyogtam.

- Akkor jó. Egyetek, aztán fürdünk egyet – jelentette ki Gera. Neki láttunk ebédelni, majd átvettük a fürdőruhánkat. Sokan már a vízben voltak. Milyen szerencse, hogy a kert végénél belehet menni. Luxus jár a focistáknak, mikor pihennek. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy a barátnőik és a feleségeik a gyerekekkel lejönnek-e.

- Jöttök a vízbe? – kérdezte Varga.

- Persze – mondta Lau, és már a vízben is volt. Utána mentem én is. Vizi harcoltunk, én Áron nyakában ültem, Lau pedig Bence nyakában. Bő fél órát harcolhattunk, mire elfáradtunk, és kimentünk napozni.

- Szasza – szólított meg Áron.

- Igen?

- Ugye tudod, hogy tegnap lett volna randink, de nem jött össze? – vakarta a tarkóját meg.

- Öhm igen tudom.

- Ma bepótoljuk, egy dupla randival.

- Ez jó ötlet – mosolyogtam rá.

- Menjetek készülődni szerintem, 2 óra múlva indulunk.

- Hova megyünk?

- Nem mondom meg – ölelt meg – Szerintem vigyázz, mert mindjárt síkit Lau.

- Miért is? – késő volt, mert addigra ideért és felrántott majd elvitt odébb.

- Elhívott egy randira Bence – aha, akkor értem már.

- De jó, engem is Áron. Van két óránk össze szedni magunkat – ahogy meghallotta, rögtön felrángatott a szobánkba és neki álltunk készülődni boldogan. Mit sem gondoltunk arról, hogy valamelyikünknek ez az este pokolian rossz lesz, és összetörik a szíve.

Sziasztok!😁

Majdnem egy hónap után itt van egy új rész, ami kicsit rövid lett szerintem. Mostanában kezdtem bele egy új könyvbe, ha érdekel valakit nézze meg. Remélem tetszik majd.😊❤

Szaszaa16

Egy aláírással indult (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang