Fél órája már, kint feküdhettünk és hallgattuk a zenét, amikor valaki lefröcskölt minket. Felnéztem és Böde állt mellettem tiszta vizesen, Lau mellett meg Varga. Hirtelen Böde megemelt és bele dobott a medencébe. Feljöttem a víz alól és megpillantottam magam mellett Laut.
- Ezt még megbánják – nevetett Lau.
- Mit tervezel?
- Hm... Jó kérdés kitaláljuk majd – rám kacsintott.
- Megbeszéltük – ekkor vettük észre, hogy mindenki kint van és nevetnek rajtunk.
- Elmegyünk átöltözni? – kérdezte.
- Jó ötlet, menjünk – kiszálltunk a medencéből és vizesen végig mentünk az egész házon. A szobában kerestünk egy másik sortot és sport melltartót, valamint egy ujjatlant, és felöltöztünk.
- Röpizünk lent? – kérdeztem.
- Persze, ki nem hagynám – le indultunk. U17-es srácok foglalták a pályát, mikor leértünk, egymásra pillantottunk Lauval. Összes srác félmeztelenül játszott. Megállapítottuk, hogy egyik izmosabb, mint a másik. Megindultunk feléjük. A pálya szélén megálltunk és levettük az ujjatlant és papucsot.
- Beállhatunk? – kérdeztem.
- Gyertek – mondta Áron – Szasza hozzánk állsz be, Lau te pedig Bencéhez.
- Okés – oda sétáltam a csapathoz, Lau is így tett. Mintha a sors szeretné, hogy így legyen. Mivel Launak Bence tetszik, nekem meg Áron. Beálltunk a helyünkre és elkezdtük a meccsezést. 6-6 fő volt a pályán. Szerencsére nem volt csere, a többi srác csak nézte a játékot. 1 óra után abba hagytuk, mert mindenki elfáradt szinte.
- Wow, ez szép volt lányok! – lelkesedett Bence.
- Köszi – Lau elpirult, amit észre is vett a kis szerelme.
- Nem játszotok valahol? – kérdezte Áron.
- Nem, én a suliban tesi órán szoktam. Laut meg én tanítottam.
- Kár, pedig jók lennétek – sajnálkozott Áron, a többi srác meg csak figyelt.
- Lehet, de inkább maradunk a lovaglásnál, és én még a focinál.
- Lovagoltok? – meglepődött az egész csapat.
- Igen – mondta Lau büszkén. Ekkor jött oda Gera és Nagyi.
- Este kisebb sütögetést tervezünk, van kedvetek hozzá? – kérdezte Gera.
- Perché no? (Miért ne) - mondtam.
- Tudsz olaszul? – Nagyinak esett le egyedül, mivel ő ugye tanult a foci csapata miatt.
- Igen.
- Hoppá, ezt se tudtok még – mondta Áron.
- Van ez így. – rá kacsintottam - Van kedvünk persze, ha kell, segítünk.
- Okés, akkor hagyunk is titeket – evvel elmentek vissza a többi sráchoz. Délután maradék részében beszélgettünk, és megismertük egymást. Geráék bevásároltak a sütögetéshez, 6 felé kezdhettük el. Körbe ültük a tüzet, és folytattuk a beszélgetést. Később előkerültek a piás üvegek, amik szépen fogytak. Főleg a felnőttek ittak, de mi is azért megkóstoltuk őket. Mindenkinek jó kedve lett estére.
- Na, kinek van kedve felelsz vagy merszezéshez? – kérdezte Bence.
- Nekem – üvöltötte be a fél csapat, arrébb mentünk a tűztől és körbe ültünk.
- Kezdjük veled Marci – rátekintett a kapusra – Felelsz vagy mersz? – folytatta Bence.
- Hm... felelek – mondta.
- Rendben, akkor mióta van barátnőd? – kérdezte Bence.
- 2 hónapja. Akkor most én jövök. Legyen akkor Áron, felelsz vagy mersz? – felhúzott szemöldökkel kérdezte meg.
- Merek – mondta Ő.
- Ugorj be a medencébe alsónadrágban, úgy hogy felveszed menyasszony pózba Szaszát – elpirultam enyhén szólva.
- Rendben – fel állt Áron, majd levette a pólóját és nadrágját. Hozzám sétált, és felsegített. Többiek csendben néztek minket. Levettem inkább én is a ruháim, így melltartó és bugyiban álltam mindenki előtt, ettől még jobban elpirultam. Felkapott és elkezdett velem rohanni, mellkasára hajtottam a fejem és vártam, hogy vége legyen már. Hatalmas csobbanással értünk a vízbe, rögtön fel is jöttünk a víz felszínére. Mindenki a medencéhez ért, és minket nézett. Áron elkezdett felém közeledni, majd megölelt és....
Sziasztok!
Itt vagyok egy újabb résszel, bár kissé rövidebbre sikerült.😂 Remélem tetszett. Kellemes hétvégét!❤😊
Szaszaa16
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy aláírással indult (BEFEJEZETT)
Fiksi PenggemarEgy lányról szól, aki Budapesten él a szüleivel. Imád focizni és lovagolni. Emelet szívesen olvas és hallgat zenét. Minden álma, hogy a kedvenc csapata aláírja a mezét, ami meg is történik. Innen kezdve nincs megállás. Új embereket ismer meg, talán...