- Augusta , Augusta . Trezește-te , o să întârzii la școală .
- Mamă ?? E luni?? Ăhh..
- Daa , hai mai repede!
- Ok .*Jurnal* :
Mama , mereu mama în jurul meu , să mă trezească să mă duc la școală , uneori , chiar nu suport școala , chiar dacă unii spun că sunt tocilara , bine... Nu sunt chiar tocilară , doar că îmi place să stau cu nasul în cărți , câteodată..
Trebuie să mă duc iar la școală și să văd numai fufe. 😖
Nu e niciun băiat frumos prin școală , doar niște urâți , scârboși , tocilari.
O nouă zi!Sunt in clasa atenta la lecția ce o preda profesoara in timp ce fufele școlii stau in ultima banca făcându-și poze si razand.
Până când la un moment dat , văd un băiat intrând pe ușă , cu ochii albaștrii , blond , și foarte înalt.
*CRED CĂ M-AM ÎNDRĂGOSTIT*
A intrat în clasă , și doamna profesoară a început să îl prezinte.Dupa ce profesoara l-a prezentat am aflat cateva lucruri interesante despre el. De exemplu: familia lui este plecată din țara cu afaceri , aceștia fiind niște afaceriști renumiți in unule tari, are 16 anii, locuieste cu sora lui mai mare si îi place foarte mult muzica. Părea bucuros ca e aici si se uita la fiecare in parte. Normal ca fufele alea nu s-au putut abtine din ai face ochii dulci si semne provocatoare. Cand acesta da cu privirea de mine ma înroșesc toata si imi ațintesc privirea spre cartea ce era pe banca mea.
Profesoară îi arătă cu degetul spre mine , spunând : Uite , pune te lângă Augusta , că stă singură în bancă de o săptămână.În timp ce se apropia spre mine , am încercat să nu îi dau atenție , să nu fiu disperată că toate fufele.
Când s-au terminat orele , mă îndreptam spre casă , și îl vâd pe băiatul acela nou venind spre mine , m-a tras de mână , și mi-a spus :
- Hei , Augusta!
Eu : De unde știi cum mă cheamă?
El : Mi-a spus profesoara , când mi-a spus să mă așez lângă tine..
Eu : Aa , înțeleg.El - Sii... Ma gândeam daca imi poti arata scoala maine si cateva locuri pe aici. Stii sunt nou prin zona si nu stiu nimic despre Brașov.
Eu-Ok, maine iti arat scoala iar acum daca vrei iti pot arata zona.
El-Super facem asa! Daca tot ne plimbam... Imi spui câte ceva despre tine? Ca sa treacă timpul.
Eu-Paii... Am 16 anii, locuiesc la vreo 3 străzi distanța de scoala, imi place foarte mult sa invat siii... Pfff... Lucrurile despre mine sunt plictisitoare. Nu cred ca te-ar interesa atat de mult despre mine. Sunt un fel de ,,ciudata" școlii deoarece nu ma: machiez exagera nu vin mai mult dezbracata decat îmbrăcată la scoala, nu ma culc cu baieti iar prietena mea cea mai buna este cartea.
El : Chiar nu mă plictisesc aflând lucruri despre tine , îmi place să cunosc oamenii!
Și mie îmi place să citesc , dar cel mai mult îmi place muzica!
Și am o întrebare ...Eu : Spune-mi!
El : De ce toate fetele alea din spate se uitau cu privirea aia la mine?
Eu : Asta să le întrebi pe ele.
El : A , credeam că ești prietenă cu ele.
Eu : Serios? În primul rând eu nu sunt prietenă cu unele că ele , și în al doilea rând , ți-am spus că cea mai buna prietenă a mea este cartea , și în al treilea rând , hai să schimbăm subiectul..
El : Nu mi-ai spus un lucru despre tine.. Nu mi-ai spus că îți place și să vorbești mult , foarte mult. *și râde*.
Eu : Hahaha , cine spuneeee!Ne-am despărțit (adică ne-am dus la casa noastră , fiecare)
Ajunsă acasă , am început sa stau pe telefon , și m-am pus la somn..
Era de abia 18:36 când m-am trezit , așa că m-am îmbrăcat în ceva lejer , și m-am dus să mă plimb în parc , acolo am văzut fufele , ele și-au îndreptat privirile spre mine .-Mai , mai , mai... Ce avem voi aici? O mică ciudatica?
-Ce vrei?
-I-auzi! Ne-am luat si tupeu , hăm? Asculta aici ciudata mică! Daca mai vorbești o data cu acel băiat o sa te fac sa regreți! El o sa fie AL MEU si nici o ciudata nu o sa oprească asta!
-Nu îmi strica ziua si cara-te din fata mea.
-Mama , mama ce a-și lua-o la pumni pe asta acum!
-Chiar nu am timp de voi, băiatul face ce vrea. Ce mă interesează pe mine de viața lui si cu cine umbla? Daca lui îi plac fetele... Ca tine nu are decât. Nu îmi pasa. Spre deosebire de tine , eu nu sunt genul acela de fată ca atunci când vede un băiat drăguț , sare imediat pe el si face orice sa cada la ea in pat.
-Jur ca i-as rupe capul ăsteia.!
-Nu ai decât, eu am plecat si nu mai incercati sa îmi stricați ziua.Mă duc printre ei lovind-o pe Anna in umăr intenționat si mă îndepărtez din ce'n ce mai mult de ei, stau cu mâinile in san si capul aplecat gândidu-mă la ceea ce tocmai am făcut. Este prima oară când am înfruntat-o pe Anna! Si mi-a plăcut!!! Scufundată in gândurile mele nu sunt atenta la drum si ma ciocnesc de.....
CITEȘTI
You and me /FINALIZATĂ/.
Teen FictionVol 1 : Augusta : O fata de 15 ani. Care , înainte era o tocilara. Prietena ei a încurajat-o până a ajuns în grupul Bad Girls. Și-a scos ochelarii , și a început o nouă viață. Voi v-ați împăcat vreodată cu rivala voastră? ...Păi se pare că Au...