Profesoara : Cine îndrăznește să îmi deranjeze ora? *țipă și se uită la mine*
Eu : Îmi pare rău... Aici este clasa 10?
?? : Da , draguto , ia loc. *zice un băiat din clasă cu o fata perversă*
Eu : Ok.Mă îndreptam spre o bancă liberă , când vreau să mă pun.....
Profesoara : SĂ NU ÎNDRĂZNEȘTI! Aici este clasa 11 , te rog pleacă!
Eu : Ok... Scuzați-mă.Deschid ușa și plec spre clasa mea.. Acum mi-am amintit... Era la dreapta..
Am deschis ușa , și m-am pus în bancă. Noroc că nu venise profesoara/profesorul.
M-am pus într-o bancă unde nu era nimeni , și o fată cu aere de divă vine spre mine .
Ea : Oh , fetițo! Încă nu ai fost exmatriculată? Îmi pare rău... Gândește-te câte o să-ți mai fac! Poate o să te și ....omor!
Eu : O să devii criminală la 16 ani? Sau cat ai? Vrei să mă duc la tăticul tau să îi spun că mă ameninți? Lasă-mă odată în pace , nu am nimic cu tine.
Ea : De parcă ai știi tu cine e tatăl meu. Plec , bye - bye.
Eu : Directorul.
Ea : Nu-i adevărat.. Pent-ru-că-nu ...a.............
Eu : O , ba da. Este.
Ea : Ba nu , proa.....sto!
Eu : Ți-e rușine cu tăticul tau gras?
Ea : Eu plec!
Eu : Asta ziceam și eu! Numai încerca să îmi strici ziua..TU SI SCLAVELE TALEProfu' : Bună ziua , copii! Eu sunt noul vostru învățător.
Noi : Bună ziua!
Profu' : Deci , să deschidem cărțile.
Noi : A......"triști"
Profu' : Apoi să le închidem!
Noi : Ăăăăăă! *fericiți*
Profu' : Să începem cu puțină muzică! Cine vrea să vină în față , să ne cante puțin?Toți au ridicat mâna , în afară de mine.. Știu să cânt .... Așa zice mama.... Dar mi-e rușine in fata tuturor.
Profu' : Tu!! "și arată cu degetul spre mine"
Eu : Eu???
Profu' : Da , tu.Mă îndreptam spre Domnul profesor , cu picioarele tremurând , când am ajuns în față , am început să cânt...
*Aveți piesa la media*
După ce am terminat de cântat , toată clasă a început să aplauze ..
?? : Nu!!! Nuuuuu!!!! Vreau și eu să cânt! "zice fiica directorului"
Profu' : Bravo , Augusta! Du-te în bancă! Trebuie să vină Yina să cânte și ea!
apoi îmi spune la ureche :
"o să murim cu toți! o să explodam"Eu râd și mă duc în bancă.
Vine aia în față și cântă :
Lalallalalalalalalalalalalalall!alemaldn lahdianeu aoenap nwojwm janekwoqpejrdjameoajf jajroa lebqor kalabwkr. Akajdns mskwiqlria iqswla.Avea o voce de căcat. Toți ne-am pus mâinile la urechi.
După ce s-a terminat toată porcăria aia de cântec , apoi matematica , romana , și mai multe materii. Apoi am plecat acasă.
M-am dus la o cofetărie să iau prăjituri , cum a zis mama.
Când am ajuns acasă , m-am dus sus , și m-am schimbat , ca să mă uit la un film , fiindcă nu era nimeni în casă.
A trecut o oră.. Mi s-au terminat filmul.
Vreau să mă duc în bucătărie să mănânc , dar o ușă trântinduse mă împiedică..............
CITEȘTI
You and me /FINALIZATĂ/.
Teen FictionVol 1 : Augusta : O fata de 15 ani. Care , înainte era o tocilara. Prietena ei a încurajat-o până a ajuns în grupul Bad Girls. Și-a scos ochelarii , și a început o nouă viață. Voi v-ați împăcat vreodată cu rivala voastră? ...Păi se pare că Au...