Au trecut 3 zile , și "R" tot nu-mi dă mesaj.... Oare să îi dau eu?
Chiar îmi lipsește... Nu înțeleg de ce s-a supărat pe mine că l-am desenat pe .....el ..
18:37
Eu : Bună ..
°văzut la 18:38*
Eu : Ok , R... Am înțeles.. Nu vrei sa vorbești cu mine... Să nu mă mai bagi în seamă!
R : Stai , micuțo.
R : Să nu cumva sa faci o prostie!..
R : Degeaba!R's POV .
Degeaba încerc.... Faza e că numai voiam sa vorbesc cu ea , fiindcă ea crede că sunt in stare de orice... Nu suport să îmi spună "R"... Aș vrea să îmi spună pe nume.. Vreau să îi spun.. Doar că nu pot.. Vreau să îi spun toate problemele mele....Vreau să mă vadă.. Dar îmi e frică , să pierd tot , să numai am nicio conversație cu ea... Poate nu mă place... Dacă crede că sunt pedofil?? Nici nu mă place... Sunt un laș... Da , o iubesc... E pitica mea.. Dar nu pot sa fiu împreună cu ea.. dacă nu mă place? Daca nu mă crede? Dacă nu sunt in stare s-o apar?...
E micuță , și nu are pe nimeni (să o apere)...
Augusta POV..
Îl iubesc foarte mult , și nu vreau să îl pierd.. Nu am mai vorbit cu fetele de HĂ-HĂĂ..doar că sa vorbesc cu R ..
Vreau să-l văd , să îi spun toate problemele... O să-i dau un mesaj...
Eu : Bună..
R : Ești bine?
Eu : Da , sunt bine.. Tu cum ești?
R : Eu sunt un...laș..
Eu : Nu spune asta..
R : Uite , Augusta.. Eu n-am puterea sa te apar.. nu sunt cum vrei tu... Nu putem fii împreună...Eu am niste dușmani , au aflat cu cine vorbesc eu.. numai pe tine te am...și pot veni chiar acum sa atace casa ta... Îmi pare rău.... Nu sunt un erou... E o prostie .. și aș vrea să uit de tine ,dar nu pot.. nu vreau sa îți fac rău.... Fiindcă te iubesc.. Mama ta ce va zice? Ă? Că sunt un pedofil.. Îmi pare rău , micuța mea.
Eu : Pentru ce ai dușmani? Ce ai făcut? Căci dușmanii nu vin așa pe moment , cât ai bate din palme.
R : Ești cam deșteaptă pentru o pitică , dar nu pot să-ți spun.
Eu : Ok.. nu o să insist cu secretele tale..
R : Am omorât un om de 20 de ani , când aveam 13 ani.. Fiindcă mi-a omorât sora... Acum toate rudele lui , vor să îmi omoare toate persoanele dragi , înțelegi?
Eu : Phoaii.. chiar nu a fost nevoie să insist.... Da , înțeleg... îmi pare rău , piticule=)))..
R : ..
Eu : când o să te văd? Când o să îți aflu numele ?
R : Nu știu sigur... Momentan... Îți zic doar numele.
Eu : OK!
R : Numele meu e Ryan.
Eu : Ok , Ryan.
R : Ok , pitico.
Eu : Noapte bună, frumosule!
R : Noapte bună , micuțo.
CITEȘTI
You and me /FINALIZATĂ/.
Teen FictionVol 1 : Augusta : O fata de 15 ani. Care , înainte era o tocilara. Prietena ei a încurajat-o până a ajuns în grupul Bad Girls. Și-a scos ochelarii , și a început o nouă viață. Voi v-ați împăcat vreodată cu rivala voastră? ...Păi se pare că Au...