Madiș : Ok.. La ce te gândești?
Eu : Ăă.....ă.. NUTELLA!
Madiș : Chiar aș avea poftă... dar... ști că nu poți ascunde nimic de mine , da?
Eu : Off..
Madiș : Ascult!
Eu : Dormeam , și dintr-o dată am primit un mesaj. Era Jessica , ea mi-a spus să ne întâlnim la cafeneaua "Gustino" , că are să îmi spună ceva importat...
Madiș : Psihopata . Jur , că atunci când o s-o văd! O s-o omor cu mâinile mele! Ce mai vrea și asta , după câte probleme avem??
Eu : Asta mă întreb și eu! O să aflu în seara asta.
Madiș : La ce oră v-a spus să vă întâlniți?
Eu : Numai știu sigur.. O să mă uit prin mesaje..
Madiș : Dacă vrea sa ne omoare?
Eu : Nu cred.. Nu ar fi în stare!
Madiș : O , ba da. Mi-a furat iubitul in trecut! Poate îți fură și ție iubitul!
Eu : Nu am.
Madiș : Ce nu ai? Încredere în mine??? Heiii!! Aloo! Sunt sora ta .
Eu : Nuu.. Nu am iu...iu..-ii ..
Madiș : Așa.. Așa! Spune pe litere!
Eu : I-U-B-I-T!!!! Iubit!
Madiș : Nu ai iubit?? Off.. Trebuie să îți găsim unul cu pătrățele și sexy.
Eu : Da... Da!! Tu te măriți și cu Trump !!!
Madiș : Are banii!!
Eu : Da , da.. Hai să schimbăm subiectul!
Madiș : Mi-e foame! Mi-ai făcut poftă de Nutella! spune lăsând capul în jos.
Eu : Hai să îți luam Nutella , și apoi tu te duci să îți cauți gagici , iar eu mă duc la întâlnire cu Jessica. Ok?
Madiș : În regulă. Dabea aștept'.
Eu : Haide!Am luat cheile și portofelul și am pornit spre magazinul "Andila" .
De acolo am luat mezeluri , pâine , nutella , câteva ciubucuri , de 10 lei biscuiți , și 2 sucuri , pepsi și sprite.Am ajuns acasă , și am început să mă pregătesc , pentru întâlnirea cu Jessica.
Mi-am luat un tricou alb pe care scria pe el "I LOVE YOU CAT" , și puțin mai jos o pisică.
Niște blugi rupți în genunchi , parul mi l-am lăsat desprins și l-am îndreptat puțin.
M-am dat cu puțin rimel si ruj.
Apoi mi-am luat niste adidași de la NIKE , negri , și am plecat la drum.În 5 minute am ajuns , fiindcă era foarte aproape de casa mea..Era in spatele școlii , ceva gen.
Acolo am văzut-o pe Jessica așteptând să vin. Se uită în jur , până a dat cu privirea spre mine.
M-am apropiat de ea.
Eu : De ce m-ai che......
Chelner : Cu ce ați dori sa va servesc?
Jessica : Eu nu vreau nimic. Poate vrea domnișoara Yenisal.
Chelner : Doriți ceva ? *uitându-se spre mine*
Eu : Un suc de portocale , vă rog.
Chelnerul : Imediat!Eu : Deci , de ce m-ai chemat aici?
Jessica : O poveste lungă.
Eu : Te ascult. *spun eu foarte serioasa*.Jessica : Ok..
Părinții tăi erau niște spioni .. De fapt , agenți. Aveau misiuni din ce in ce mai grele.. Ei erau cei mai buni la asta.
Dar din cauza celei mai grele misiuni ... Ei au fost omorâți , după cum știi.
Aveau o misiune , să omoare niște criminali , dar de fapt , criminalii i-au omorât pe ei.. D-aia se purtau așa ciudat.
Noi mai avem nevoie de un membru familiei Yenisal , în firma noastră de agenți... M-am gândit , o zi , doua , trei , patru , cinci , șase .. Până am luat decizia corecta... Tu.. tu ești potrivită pentru asta.
Criminalii care i-au omorât pe părinții tai , vor să se răzbune pe tine și pe sora ta .. D-aia , tu trebuie sa fii antrenată..
Ai mai vorbit vreodată cu bunicul tău ?? Nu.. Pentru că și el a fost omorât.
Ai mai vorbit vreodată cu bunica ta? Nu.. Pentru că și ea a fost omorâtă.
Toți membrii familiei tale au primit biletele de-astea..
Tu , părinții tăi , sora ta , bunicii tai..
Dacă nu te antrenezi ..... Vei muri la fel ca familia ta... Trebuie sa te răzbuni pe ei. Pentru că ți-au omorât familia..
Răzbună-te... Aștept un răspuns de la tine la 10 noaptea . Îți dau mesaj.S-a ridicat ușor după scaun , și a plecat.
Eu eram cu gura căscată.
Chelnerul : A sosit comanda! Ă...
M-am ridicat și am plecat , lăsându-i chelnerului sucul de portocale în mână , am fugit cat am putut de tare , spre casă ... Oare să-i spun lui Madiș??
Neatentă la drum , mă lovesc de .....SUSPANS!
CITEȘTI
You and me /FINALIZATĂ/.
Teen FictionVol 1 : Augusta : O fata de 15 ani. Care , înainte era o tocilara. Prietena ei a încurajat-o până a ajuns în grupul Bad Girls. Și-a scos ochelarii , și a început o nouă viață. Voi v-ați împăcat vreodată cu rivala voastră? ...Păi se pare că Au...