Volumul 3/Vampir?

24 1 1
                                    


Hei , m-am gandit sa fac volumul 3 din You and me .. Sper sa va placa..


Era dimineaţă , eram în pat cu Nalien şi cu Zayn , familia mea. 

 - Mami , mami ? ma trezeste Nalien

- Da?? spun eu somnoroasa

- Mi fomica!

- Si acum vrei sa iti fac mancare? spune-i lu' tac-tu!

- De ce vorbesti asa? 

- Pentru că , nu stiu... Sunt somnoroasă , lasă-mă să dorm te rog.

- Bine mami... o sa îl trezesc pe tati , zice el


- Tati? Dormi?

- Nu.. hai să iti fac papa , hai jos

- Ieiii!

- Ce mâncare îi faci tu ? spun eu trezindu-mă din somn

- Îi fac ce pot , ca tu dormi.

- Bine , lasă , că nu pot dormi în casa asta , spun eu ridcandu-mă din pat

-  Ieii! Faci papa ? zice Nalien

- Da , mami , da. zic eu . Zayn tu pune te la somn:)

- Mersi , mami! spune Zayn razand 

- Hai jos , puiule, ii zic eu lu Nalien

Am coborat jos să-i fac mancare ingerasului, în timp ce mânca , îmi aud telefonu , era Allen , cea mai bună prietenă a mea.

- Alo?

- Heii , ce faci? Vrei sa iesim in oras azi? 

-Unde ?

- La restaurantul meu preferat.

-Ok , zic eu.

- Pe la ora 13 dacă poţi , îti dau mesaj.

-În regulă, te pup 

- Şi eu , zice ea , pa!

- Pa


- Zayn coboara jos!!!! am tipat eu la Zayn

- De ce? tipa el la mine de sus

- Coboara am zis!


- Ce vrei? spune el obosit

- La 13 eu plec pana in oras , ai tu grija de asta micu?

-Mda..Cu cine pleci ? zice el

-Cu Allen 

- Ok.


s-a facut ora 12 asa ca trebuia sa ma pregatesc

m-am imbracat asa:


m am dat cu putin ruj si rimel , mi am indreptat parul si am fugit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

m am dat cu putin ruj si rimel , mi am indreptat parul si am fugit.

-Paa! Să aveti grija! spun eu pupandu-i pe Nalien si pe Zayn

- Te ubesc mami! spune Nalien

- Si eu puisor! 

-Sa ai grija! spune Zayn.

- Da , si tu sa ai grija de copil , paa!

- Te pup , pa!


am ajuns la restaurant , era 12:49 asa ca mai dura putin pana ajungea si ea.

Ya! A ajuns!

- Heei ce faci? zice ea

- Bine .. Pt ce m-ai chemat aici?

- Am ceva important sa iti spun, spune ea...

- Ia loc! Te ascult.

- Păi acum ceva timp , eram acasă , eram dimineaţă , si m-am dus la baie să îmi fac nevoie şi să mă spăl pe dinţi..După ce am făcut asta , m-am dus să mă uit la televizor , dar nu stiu.. simteam ceva în gura mea , era cumva .. sange... m-am dus la baie să mă uit în oglindă şi am observat cum doi dinti mari , ca de vampir , îmi cresc sus ... m-am speriat foarte tare si l-am sunat pe Jack si i-am spus ce s-a întâmplat , el nu m-a crezut si mi-a spus că sunt o mincinoasă şi mi-a închis..Apoi peste o zi  a început să îmi crească foarte mult păr pe picioare si pe mâini.. adică peste tot... şi... a început să-mi placă sângele ..nu stiu ... are un gust bun :) ... Ce e neînregulă cu viaţa mea?? ..Cu mine? Ai idee?

-Absolut deloc...Adică ar trebui să suni la salvare... Habar n-am , trebuie să facem ceva.... Chiar trebuie, dar n-am idee, adică nu cred că are vreo legătură salvarea cu problema asta.... Cred că ar trebui să te epilezi pe picioare si pe maini si să mergi la un medic dentist , cred că ai probleme cu dinţii... Dacă medicu zice că n-ai probleme înseamnă că eşti...vampir..

- Nu te cred .. Adica nu cred... Cred ca totul a fost un vis sau nu stiu...habar nu am! nu am cum sa fiu un vampir! cred ca e un cosmar! te rog sa facem ceva ! te rog.

-Nu am idee... O să îl sun pe Zayn să vină aici , poate ştie el ceva..nu ştiu , zic eu.

- Păi si ce poate face el? Cu cine lasă băiatu?

- Cu o vecină , nu ştiu , trebuie să facem ceva , e o situaţie foarte gravă , nu ai cum să fii un vampir..Adică o să devii păroasă şi.. şi urâtă ... şi cu dinţii mari.. acum tu esti frumoasă şi nu vreau să devii urâtă :) ...o să fii o vampiroaică urâtă şi păroasă , zic eu.

- Nu mai zice asta... Nu  sunt un vampir! Nu are cum.. O să mă duc la spital! O să văd eu.

- Îl sun pe Zayn , stai.


- Nu răspunde , ce facem??....

-  Crezi că e vreo problema? spune ea

- Nu cred....zic eu.

- Mda.. Este o situaţie foarte gravă ... Dar nu am cum să fiu un vampir!! Nu am cummmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- ......Ai rezolvat problema cu Jack?

(Jack e iubitul ei)

- Nu.. M-a blocat pe toate retelele de socializare.. Cred că a găsit pe alta mai bună,nu pe mine ... o vampiroaică .. păroasă! zice ea.

- Off , nu mai spune asta.. Sigur o să rezolvăm cumva... Apropo , este foarte nesimtit.

- Da.. Nu stiu ce-am văzut la el..

- Vrei să mai stau cu tine?

- Nu.. O să încerc să mă liniştesc , vreau să iau putin aer , du-te acasă dacă vrei.. O să-ţi dau mesaj dacă aflu ceva...Mersi mult că eşti alături de mine! Te iubesc mult! spune ea.

- Da, şi eu te iubesc enorm! acum trebuie să plec , să văd de ce oare nu răspunde la telefon Zayn.

- Să îmi spui si mie :)) Sunt curioasă!

- Ok...O să îti dau mesaj sau o să te sun ...

- Pa!! zice ea.

- Pa!!

când mă ridic de la masă , nu sunt atentă şi mă lovesc de colţul masei cu mână , rana a început să sângereze.. era mult sânge şi mă durea foarte tare

Allen : UUUUUU! sânge......Miam!! spune ea apropiându se de rana mea ....

Va urma!


sper că v-a plăcut!

ne vedem data viitoare , bye!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 13, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You and me /FINALIZATĂ/.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum