mă ciocnesc de băiatul cel nou .
El : Se pare că nu ești atenta la drum.
Eu : Hai lasă-mă cu figurile , și glumele tale , du-te și stai cu iubita ta , Anna.
El : Ce iu....Nici nu a apucat de spus tot cuvântul , că eu i-am întors spatele , și mi-am continuat drumul.
Am ajuns acasă , și am vrut să mă pun să dorm , doar că un număr necunoscut îmi împiedică somnul .
CONVERSAȚIE LA TELEFON *
Eu : Alo?
?? : Augusta , trebuie să vă spu..
Eu : De unde îmi știți numele ?
?? : Păi sunt foarte multe afișe cu dvs. în parc.
Eu : CE?? ..
?? : Vorbesc foarte serios , dacă vreți , ne întâlnim în parcul de sport , să vedeți!
Eu : Ajung in 2 minute , mulțumesc! *Am spus grăbită*Mi-am anulat somnul , și m-am îmbrăcat foarte repede și am pornit la drum .
Ajunsă în parc , văd :
Erau foarte multe afișe de genul.
Am căzut în genunchi , cu lacrimi în ochi .
O fată foarte frumoasa , a venit la mine și mi-a spus :
- Îmi pare rău , Augusta!
Eu : Tu nu ai făcut nimic! Acum toată lumea rade de mine!
Ea : Nu îi băga în seamă! Ești o fată foarte frumoasă!
Eu : Mulțumesc , și tu ești foarte frumoasă .
Ea : Mulțumesc foarte mult! Vrei să ne plimbăm?
Eu : Da , poate ne mai cunoaștem..Mergând , vorbind , iubind , suferind , mi-am făcut o nouă prietenă.
Am aflat foarte multe despre ea .
Îi place tenisul , îi place școala , mâncarea , are 14 ani , o cheamă Ricky , nu are părinți , are o casă cu 1 etaj + parter , și un frate de 5 ani , nu are părinții pentru că , au murit într-un accident de mașină , a zis că nu poate să explice , pentru că nici ea nu știe cum s-a întâmplat.
Mi-a zis că e noua la școală , și că vrea să mai cunoască școala , mi-am dus și i-am arătat-o , și după s-a făcut cam seară , era 19:30 .
Am decis sa mă duc acasă.Când am ajuns acasă , mi-am făcut un dus , am mâncat și m-am băgat în pat , să mă uit la serialul meu preferat , "2 oglinzi , 2 fețe".
Și am adormit.
CITEȘTI
You and me /FINALIZATĂ/.
Roman pour AdolescentsVol 1 : Augusta : O fata de 15 ani. Care , înainte era o tocilara. Prietena ei a încurajat-o până a ajuns în grupul Bad Girls. Și-a scos ochelarii , și a început o nouă viață. Voi v-ați împăcat vreodată cu rivala voastră? ...Păi se pare că Au...