#16 : Ce au încercat să facă?

130 18 17
                                    

Eu : Mie îmi place de....Nimeni!!!! Fiți serioase , fetelor! Chiar așa?
Ricky : Sunt foarte frumosi.
Alessia : Are dreptate Ricky!
Badye : Heii! Vine Alex!!!!
Eu : Hai să plecăm!
Ertina : De ce? 
Eu : ....

Alex : Ce faceți?
Ricky : Bine , tu?
Alex : Super! Augusta , de când ai intrat tu în Bad girls?
Eu : LASA-MA ÎN PACE! MEREU VREI SA TE BAGI ÎN SEAMĂ CU MINE! CICĂ... MĂ PLACI! LAS-O AȘA ! ESTI UN IDIOT! SI NU O SA TE IERT NICIODATA , NU MAI ASTEPTA SA TE BAG IN SEAMA!
Alex : Eu....
Eu : NICIUN EU. AI INTELES! MARS

Alex a plecat , și mă tot gândeam la ce tocmai am făcut?..Nu mi-am dat seama!!
    Mi-am luat rămas-bun de la fete , și am intrat pe ușa casei mele..

   Eu : Mamă! Mamă ! Mamă ! Mamă ! Ghici ce s-a întâmplat! Am intrat în Bad girls! Nu-mi vine sa cred! Mami?? MAMIII?

Pe masă văd un bilețel : Fata mea.. Îmi pare foarte rău! Chiar am mai vrut să îți ascult toate problemele , sau toate chestiile care ți s-au întâmplat astăzi! Doar că m-au chemat înapoi în Anglia neapărat! Au zis că dacă nu vin, mă concediaza ! Și acolo câștigăm foarte multi bani! Îmi pare rău , draga mea!
Dar privește partea buna a lucrurilor! O să vin în Septembrie!.. Te iubesc , fata mami!

Eu : Mamă? De ce ai plecat? Numai pot să îți văd ochii dulci , numai poți să mi dai o îmbrățișare caldă , numai pot să îți ascult sfaturile deosebite! Numai am pe nimeni acum! Dar partea buna e că vii în septembrie! Ne vedem în septembrie , mamă! Încă o luna fără tine..

În gândurile mele , sunt scufundata...Nu-mi dau seama...Iar m-a.parasit..

M-am dus să mănânc  , și deja era mâncarea făcută! Și lângă farfurie scria : Preferata ta!

M-am bucurat , și am început să mănânc , după ce am terminat de mâncat , m-am dus sus , să mă bag in pat.
Auzeam zgomote de jos , dar sigur a intrat pisica lui vecina , Chilii , pe fereastră.
    Și îmi era și lene sa mă duc până jos , și am adormit imediat , gândindu-mă la mămica.

Îl visam pe Awen ... CEE?
   Era în fața mea , și îmi spunea :
- Astăzi o să fii a mea!
Eu nu puteam sa zic nimic , așa că m-am trezit... Nu știu de ce...

Și eram într-un loc pustiu , era foarte mare , și pustiu , în fața mea era ...  MAMA??????
  Eu : Mama?
  Ea : Era un bilet fals.. Ei m-au pus sa fac asta.
  Eu : Ce bine că nu te-am pierdut!! Am zis cu zâmbetul pe buze.
  Ea : Dar... O să te pierd eu pe tine , fata mea..
   Eu : CE? Mama , ai înnebunit?
  Ea : Îți dai seama ce o să-ți facă , da?

Awen se îndrepta spre mine .
  El : Oo! Bună treabă Ethan! Ai adus-o și pe ea!
  Eu : Dă-mi drumul , idiotule! Spun, străduindu-mă să ies din lanțurile alea penibile!
   El : Mâine...
   Eu : Căcat cu ochi! Măgarule! Dă-mi drumul!
    El : Uită-te în stânga! În stânga mea le văd pe : Ertina , Alessia , Ella și Badye.
Eu : Fetelor?
Ele : Numai din cauza noastră s-a întâmplat asta!
Eu : Nu spuneți asta! ..

Îmi îndrept capul spre Awen și zic :
   - Am nevoie la toaleta!
El : Nu se poate , frumoaso!
Eu : Chiar am nevoie la toaleta.
El : Ăm... Nup.
Eu : Idiotule! Doar asta te face fericit! Răpind fete?  Ești penibil! Ai o viață oribilă! Nu ești un Bad boys. Ești un idiot.. nu știi să îți folosești viața! Spun țipând la el.
    El se apropie spre mine :

El : Spuneai că ai nevoie la toaleta , ă? Spune , încercand să îmi bage cheia în gură! Înghite , înghite!
Eu : Lasă-mă , ești nebun!
El : Înghite cheia! Poate așa o să scapi! Inghite-o , inghite-o.
Eu : Lasă-mă !

Mă ridic și îi bag un picior în burtă , îl iau de păr , și cade de jos .
   Am văzut Cheia tot jos , lângă el , am luat-o și am încercat să scap!
Am dezlegat și fetele , dar prima oara pe mama ..
   Cristi , Brad și Ethan s-au dus la magazin

You and me /FINALIZATĂ/.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum