Dimineață , mă trezesc din cauza soarelui , care intră prin draperii.
Serios?
Astăzi nu am niciun chef de viață , și de școală..SUPER!Mama : Augusta! hai să mănânci! *strigă ea de jos*.
Eu : Imediat mamă !
M-am spălat pe dinți , și m-am dus la șifonierul meu , și am ales niște haine mai.... Perfecte?? Nuu.... Am ales niște haine mai drăguțe.. 💕 (nu pot sa pun poza , nu știu de ce)Am coborât scările , și mă îndreptam spre bucătăria unde era mama , cu mâncarea pregătită!
Sper să fie ceva bun! Chiar mi-e foame!
Deschid ușa bucătăriei , și pe masă văd .... 2 banane????? Asta mai lipsea!Eu : MAMĂ!
Ea : Da , iubito?
Eu : 2 banane?
Ea : Numai am lapte , să îți fac cereale cu lapte..
Eu : Bine..
Ea : Vrei să-ți dau și pâine?? *spune ea uimită și râzând*
Eu : Bună glumă!
Ea : Ce glume creative fac.
Eu : Mi-am dat seama .
Ea : ..
Eu : Mamă , astăzi nu am nici un chef de școală .*spun cu gura plină*
Eu : TE DUCI LA ȘCOALA!
Eu : Dar mamă , nu am ch...
Ea : Taci și mănâncă!Mi-am luat cheile și ghiozdanul , în ghiozdan mi-am pus câteva cărți , fiindcă chiar nu aveam chef de școală.
Eu : Pa , mama!
Ea : Bye!Așteptam autobuzul cu căștile în urechi. A sosit autobuzul .
Când am urcat în autobuz , văd acolo o gașca mare de fete , foarte frumoase , și pe tricourile lor scria : Bad girls..
Acum mi-am dat seama de ce sunt așa frumoase!
Ele au coborât la aceiași stație , ca mine , cred că sunt în aceiași școală..
Râdeau în continuu pe acolo , și țoți băieții întorceau capul după ele. Inclusiv Alex.. Mda.. Cică mă iubește.
Lăsând astea la o parte , intru în clasă , și mă pun în ultima bancă.
Acolo nu prea mă vede nimeni!
La pauză , mă duc pe hol , să stau la calorifer.
Pe hol , văd toate fetele alea din Bad girls , venind spre mine!
Ele : Hei fată frumoasă!
Eu : Bună!
Ele : De ce ești supărată?
Eu : Problemele mele..
Ele : Putem să te ajutam cu ceva?
Eu : Nu , vă mulțumesc oricum.
Ele : Uite , noi suntem într-un grup , Bad girls. Noi mai căutăm 3 membri Bad girls , poate vrei și tu să intri în acest grup?!
Eu : DAAAAAAAAAA!!!!!! Spun eu hotărâtă.. Apoi tușesc , și spun "Cum să nu!"
Ele : Superb !Ele : Uite , noi suntem : Ella , Alessia , Badye , Ertina și Ricky..
În spatele lor , o văd pe Ricky (fosta mea prietena).
Eu : T..- T -... Tu ești....
Ea : .....URMĂTORUL CAPITOL , IMEDIAT!
MULTUMESC!
CITEȘTI
You and me /FINALIZATĂ/.
Teen FictionVol 1 : Augusta : O fata de 15 ani. Care , înainte era o tocilara. Prietena ei a încurajat-o până a ajuns în grupul Bad Girls. Și-a scos ochelarii , și a început o nouă viață. Voi v-ați împăcat vreodată cu rivala voastră? ...Păi se pare că Au...