Chapter 42

399 34 0
                                    

Takže tady je další kapitola ☺️ Předem chci upozornit, že se teď občas odtrhnu od toho že je to "Texting" 😅 takže můžete očekávat delší kapitoly ☺️

Hyungwon view

Seděli jsme na gauči a jedli rámen. Hoseok vybral film o kterém jsem mu nedávno vyprávěl, Transformers: Poslední rytíř. Musím říct, že jsem byl tak zabraný do filmu, že jsem si ani nevšiml jak mě pozoruje. Zrovna jsem dojídal poslední sousto, když me Hoseok vytrh z myšlenek o filmu.
"Víš, mohl by si mi říct něco víc o tom klukovi, který se ti tak líbí? Zajímá mě jestli si třeba i píšete, nebo jen pozoruješ jeho fotky..."
Překvapeně jsem se na něj podíval a trošku se zakuckal nudlemi.
"Uhm...proč o něm chceš tak moc vědět?"
"Protože...jsem na tom stejně. Zamiloval jsem se do jednoho kluka na Instagramu."
"Takže ty si...taky na kluk?"
"Už to tak bude."
Usměje se na mě a já mu úsměv opětuji.
"Co bych ti o něm řekl? Je hodný, má nádherný úsměv a celá jeho osobnost je úžasná. Mohl bych se utopit v jeho tmavých očích. Musím říct, že má i skvělou postavu."
Ani si neuvědomují že se při vyprávění o Hoseokovi usmívám.
"Paní, musíš ho mít vážně rád. Jen neříkal si, že jen sleduješ jeho instagram? Přijde mi že jen z fotek toho víš nějak hodně."
"Prostě to...vím."
Usměju se na něj a on se zvedne.
"Odskočím si tak mi nikam neutíkej."
"Neboj, najdeš me tady."
Zaculím se na něj. Po chvíli co jsem sám v místnosti mi zavibruje telefon.

YourHusband: Jsem v koncích. Potřebuju se někomu vypovídat.

Docela mě to překvapí, že píše zrovna v tudle chvíli.

YourWife: Co pak se děje?

YourHusband: Víš, nějak se mi povedlo udělat ten krok o kterým si mi říkal. Párkrát jsem mu okomentoval fotku, začli jsme si psát. Dokonce se z nás stali kamarádi a vídali jsme se. Já u něj občasně prespával...Dneska mi ale dal jasně najevo, že jsme jen...kamarádi...

Vytřeštím oči na displej telefonu. On...je to náhoda? Nebo je to vážně...

YourWife: Uhm...Pošli mi jeho fotku prosím. Chci vidět kdo ti tak ublížil a jestli za to vůbec stojí.

YourHusband:

YourHusband: Tuhle fotku jsem vyfotil, když jsme měli společné focení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

YourHusband: Tuhle fotku jsem vyfotil, když jsme měli společné focení. Myslím, že za to trápení stojí...
YourHusband: ???
YourHusband: Jsi tu?

Na chvíli jsem přestal vnímat. Zíral jsem tupě na fotografii v mém telefonu a pořad dokola si opakoval, že to jsem já. Tudíž ten druhý bude pravděpodobně opravdu...Hoseok.

YourWife: To je...
YourWife: Hyungwon
YourHusband: Ty ho znáš?!
YourWife: Uhm, až moc dobře. Ani nevíš jak moc...
YourHsuband: Oh...

Direct
SleepingBeauty: Kam si mi utekl?
SleepingBeauty: Víš co, neříkej mi to. Zůstaň tam kde jsi, potřebuju ti něco říct. Nemám ale odvahu říct ti to do oči. Chci ti ukázat toho kdo získal mé srdce.
JustWonho: Dobře...
SleepingBeauty: Jen ještě něco řeknu. Chci aby si věděl, že pro mě je to ten nejúžasnejší člověk. Myslím to vážně. Díky němu mám pocit, že moje srdce výletí z hrudi kdykoliv jsem mu poblíž. Je to nejroztomilejší a nejkrásnější stvoření, které jsem kdy viděl.
SleepingBeauty:

SleepingBeauty: Co si o něm myslíš my husband?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

SleepingBeauty: Co si o něm myslíš my husband?

Položím telefon na stůl a obličej schovám do dlaní. Co se teď stane? Co mám dělat až sem přijde? Jak bude reagovat, co když to na tom chatu nebyl on? Ten kluk se jmenuje taky Hoseok, tak myslím, že snad...
Uslyším dupod, který se rychle přibližuje. Zvednu hlavu a dívám se do dveří dokud se v nich neobjeví Hoseok.
"Ty si...ty si...Wonie? my Wife? A...a...*zvedne telefon a ukáže mi fotku, kterou jsem mu poslal.* a todle jsem...já...a...Hyungwone!"
Dojde rychle ke mě, svalí mě i jeho do lehu na gauč a pevně mě obejme.
"Myslíš to vážně? Vážně jsem to já?"
Řekne potichu do ohbí mého krku.
Pousměju se a také ho pevně obejmu.
"Jenom ty a nikdo jiný."

HyungWonho Instagram / TextingKde žijí příběhy. Začni objevovat